Upopulære meninger (COVID-edition)

Tenkte det kunne være på sin plass med en ny runde upopulære meninger, nå i disse cotonatider.. 

 

 

😝. Jeg mener prisen vi må betale for å holde det  gående med lock down og sosial distansering er for høy.  – I rene penger, men først og fremst i form av de uheldige helsepåvirkningene dette innebærer for en stor andel av befolkningen.

😷  Jeg er skremt over hvor få som later til å stille spørsmålstegn ved det som skjer, og det vi pålegges i forbindelse med COVID.

🤧  Jeg bruker aldri maske når jeg går ut, samt at jeg unngår steder og settinger disse er påbudt da jeg ikke klarer å fri meg fra tanken på at det er helseskadelig i form av at en vil puste inn for mye CO2. Jeg mener.. Det er en grunn til at en skal holde plastposer unna barn og dyr i fall de tres over hodet..

🙄. Selv om jeg selv vil la meg vaksinere, har jeg all respekt for de som vegrer seg.

🤒. Jeg mener vi ville vært bedre tjent med å gi faen i hele maskebruken enn at folk hiver de fra seg overalt, for ikke snakke om stuer de inn blant varene i butikken.

😷. I det store og hele, mener jeg hele greia er huset opp til noe langt farligere enn det i realiteten er. Årsaken er så enkel som at det selv i et land som USA er 97% av de registrerte tilfellene som klarer seg. Om en tar med alle de uregistrerte tilfellene, er overlevelsesprosenten anslått å være rundt 99%.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg