Ut(fordring) i Friluft! – Forblåst

Det er altså fredag, hvilket betyr at uken (mest sannsynlig) avsluttes for deg, mens den så vidt har begynt for meg, og at vi facer atter en ny Ut(fordring) i friluft

Denne helgen vil vi imidlertid være i vinden som aldri før, da oppgaveordet som skal tolkes er:

FORBLÅST!

 

Klikk her for forrige ukes oppgavetolkning i dette konseptet!

Tett opptil halve ansiktet er som blåst bort her jeg står!

..- Men det er dog ingenting sammenlignet med den medfarten disse stakkars solsikkene fikk som følge av det uværet som satte punktum for sommeren for en måneds tid siden.

Her er det jo liksom ikke måte på til medfart, -og her er den tross alt uopprettelig også!

4 kommentarer
    1. JEG har fått medfart jeg! Bare lun fønvind på deg her. Mens blomsten er litt mer herjet med 😀 Gjett hvem jeg var og møtte i går? 🙂

      1. *haha* Både du og blomsten har visst fått en større medfart enn meg her 😀 😀 😀

        Hadde jeg ikke vært innom og sett svaret, ville jeg nok antagelig tippet Margrethe, siden hun også er så flink til å møte folk *hehe*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg