Ut(fordring) i Friluft: Ting jeg ikke liker!

Endelig en helge Ut(fordring) i Friluft jeg får deltatt mens det faktisk ER helg! 

En utfordring som ikke skal by på særlig problemer, da mine fobier bør ta dette her hjem med ‘flying colors’.. 

 

Klikk her for min siste avleverte utfordring i friluft!

Jeg evner faktisk ikke å se for meg et scenario der jeg kommer levende ut av å ha fått en av disse påsatt direkte på huden.. Her snakker vi m.a.o fobi på maksnivå.

Hva er nå dette for idyll å poste i den her sammenhengen, tenker du sikkert nå! Men dette er det siste bildet i den vannpølen jeg anså som en gudegave i hht å få tatt mine favoritt-shooter i det våte element før den fatale dagen da jeg ble møtt av synet av en hærskare nyklekkede frosker uti her. Siden frosk/paddefobien er på samme nivå som sneglefobien, kombinert med at risikoen for at de brått kommer hoppende på en er betydelig større, ble dette faktisk såpass traumatiserende at jeg ikke engang midt på dypfryste vinteren har klart å bøye meg ned over dette vannet..

Nattsvermer og møll er også inkludert på listen over fobier.

..Liksom også det å komme i nærkontakt med disse to ville avstedkommet redselsskrik og panikkanfall på toppnivå her på berget.

10 kommentarer

Siste innlegg