De kjæreste jeg har!

..Er mine 4-beinte ‘babyer’, bestående av Cairn-terrieren, Ferrari (Kadelly’s Dirty Harry) & hans 5 ‘puse-søsken’, Rusken, Tufsa, Tassen, Pepsi & Knert <3 

Jeg har faktisk aldri villet ha barn, så dette omsorgsgenet som får biologiske klokker til å kime i vilden sky for den mer normalt utstyrte delen av befolkningen, har nok kicket inn i forhold til dyr generelt og katter & hunder spesielt i mitt tilfelle.. 

Det vil garantert følge innlegg om deres fortreffelighet med gjevne mellomrom, så her ‘entrer my furry mobsters’ scenen:.. 

 

Ferrari (11)

Rusken (4)

Tufsa (2)

Knert (4 mnd) & Tassen (1)

Pepsi (6 mnd)

1 kommentar
    1. Så nydelige! 🙂
      Merker jeg savner litt å ha dyr selv. Hadde fire rotter, samt en tarantell for noen år tilbake. Men det ble litt mye for meg. Tarantellen hadde igrunn aldri vært noe problem hvis ikke dyrebutikken i bygda hadde blitt stengt, slik at det ble noe vanskeligere å få tak i mat til den, da særlig om vinteren (taranteller spiser ikke ting som ikke rører på seg da den blant annet nærmest er blind og ikke kan se på samme måte som oss). Så da den stengte var det ikke noe sted å få kjøpt sirisser eller andre levende småkryp når det først var blitt vinter..
      Og når det kommer til de fire rottene kan jeg først og fremst si at fire rotter er ganske mange, ihvertfall for meg som ikke hadde noe særlig dyreerfaring fra før av når jeg fikk de, samt at rotter krever generelt en del mer tid av deg enn hva f.eks taranteller, skorpioner og den slags gjør.
      Men.. Har litt lyst på rotter igjen faktisk. Men da tror jeg heller at jeg skal forsøke med to i stede for fire. Og tarantell har jeg enda mer lyst til å ha igjen, men da må jeg først utfordre meg selv, aspergeren og sånn litt mer når det kommer til å våge å dra til Trondheim (nærmeste plass jeg vet har dyrebutikker) for å få kjøpt for en gang i blant.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg