Sommerkoppen vant Sommerkonk’en!

Med et barns stolthet kan jeg meddele at jeg er blandt vinnerne av blogg.no’s sommerkonkurranse i kategorien Sommerkoppen 2018! 

 

 

Dette var virkelig en stor og gledelig overraskelse, da jeg har sett så mange flotte bidrag. 

Jeg tillater meg derfor i all hovmodighet å vie et innlegg til ren og skjær triumf. – Og for de som ikke har fått med seg mesterverket, eller ønsker å se det en gang til, er det bare å klikke på vinner-koppen under.. 

 

kopp_vinn

 

Avslutningsvis, vil jeg også benytte anledningen til å gratulere de andre vinnerne! 

 

 

*

 

#sommerkonk #sommerkonkurranse #bloggkonkurranse #bloggnosommerkonk #sommerkonkurranse2018  

#sommerkoppen #sommerkoppen2018 #vinneresommerkonk #vinnersommerkonk 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Takk (he he)
      Jeg så virkelig ikke den komme. Alt jeg så av bidrag til den konken var så himla bra, og dessuten så jeg ingen andre som hadde gått for grafikk & fiksjon/diktning istedet for fotoreportasje. Samtidig hadde jeg jo oxo lagt sjel innsats gjennom å legge inn et budskap, hvilket gjør det spesielt gledelig at den ble premiert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg