Anti-favoritter fra ‘A til Å’

Som en naturlig følge av gjennomgangen av mine favoritter fra A til Å i dette innlegget, er turen nå kommet til en tilsvarende gjennomgang av det motsatte, -altså det som ‘suger’ mest.. 

 

foto: df-foto

 

Arroganse  -> Et ubeskrivelig usjarmerende personlighetstrekk som på toppen av det hele røper manglende innsikt i/forståelse av livets realiteter.

Brokkoli  ->  En, for meg, fullstendig uspiselig vekst.

Catfish  ->  Alle de som utgir seg for å være en annen en de faktisk er, gjør meg kvalm.

Død  ->  Fikser overhodet ikke tanken på døden. Dette er noe jeg overhodet ikke evner å forholde meg til.

Etterpåklokskap  ->  Noe av det mest frustrerende som finnes!

Frosk  ->  Et av de kryp jeg har seriøs fobi for. 

Grønnsaker ->  Misliker de i like stor grad i dag som i barndommen, hvilket koster meg en formue i kosttilskudd..

Haters  ->  Jeg mener.. Har du ikke noe annet enn dritt å komme med, så klapp igjen!

Insekter  ->  Har hele spekteret fra moderat til sykelig fobi for denne artsgruppen.

Jazz  ->  Skrekkelig musikk, spør du meg.

Kø  ->  I enhver form går meg fullstendig på nervene.

Lovforbud  ->  Av den typen som innskrenker vår grunnlovsbestemte frihet (under ansvar) til å bestemme over eget liv og legeme.

Mas  ->  Er det noe jeg virkelig hater, så er det å bli mast på.

NAV  ->  Har angst for offentlige kontorer generelt og NAV spesielt. 

 

Køer er blandt de tingene jeg misliker aller mest her i verden. [foto: Daily Mail]

Omgangssyke  ->  Jeg har en rimelig høy smerteterskel og tolleransegrense ovenfor det meste; Feber, tannpine, you name it. Men kast på meg den minste lille kvalme, og jeg er fullstendig satt ut av spill.

Psykopati  ->  Jeg er seriøst livredd for å måtte forholde meg til noen, f.eks i jobbsammenheng, med en høy grad av psykopatiske trekk.

Q  ->  En idiotisk bokstav som er fullstendig meningsløs what so ever.

Religion  ->  Om ikke det er roten til alt ondt, er det jammen ikke langt unna heller!

Søppel  ->  Søppel skal i søppelbøtten, og ikke kastes fra seg i naturen!

Tvang  ->  Et ord som oser negativitet tvers igjennom.

Uvennskap  ->  Dette er vel også noe som sier seg selv..

Whaling  ->  Avskyelig jaktform som overhodet ikke hører hjemme i vår tid.

X-men  ->  Hvordan disse filmene har slått an, er over min fatteevne.

Yatzi  ->  Selve indikasjonen på å kjede livskiten av seg, i et scenario jeg ser for meg som en død tlf. et gudsforlatt sted uten nettforbindelse.

Ziplås  ->  Produsentene reklamerer stadig for denne påståtte superenkle lukkemekanismen jeg enda har til gode å oppleve fungerer som annonsert.

Æresdrap  ->  Også et punkt jeg regner for å være åpenbart..

Øyekatarr  ->  En skrekkelig greie jeg ble rammet av med gjevne mellomrom i oppveksten.

Årsoppgjør  ->  Et sant helvete av en forpliktelse for selvstendig næringsdrivende m.fl.  ..

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg