APRILSNARR!

Irriterende nok kom jeg på datoen i overkant sent for å kunne trå til med full troverdighet i årets aprilspøk.. Men en kan jo ikke bare gi seg uten kamp heller, så jeg grep tak i morgenens meningsutblåsning for alt den var verdt, og løy på meg en trussel om politianmeldelse for ‘oppfordring til oppvigleri’ (straffelovens §140) i DETTE innlegget.. 

 

 

Representanten for påtalemyndighetene, Ola Smaalenene, finnes ikke, så vidt meg bekjent, da navnet Smaalenene rett og slett er ‘stjålet’ fra lokalavisen, og Ola.. Det er jo det første mannsnavn som dukker opp der dette er etterspurt, så..

Min ‘redningsmann’, advokat Svein Holden eksisterer derimot i aller høyeste grad. Dette er en gammel venn av meg fra ungdomstiden, og definitivt mannen jeg ville ha ‘plinget opp’ dersom jeg hadde havnet i juridisk uføre, – innkludert situasjonen jeg beskriver i dette smått løgnaktige innlegget.

Når det er sagt, og kortene lagt på bordet, vil dette atter igjen være en sannferdig blogg frem til neste korsvei om en 364 dagers tid 😉

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg