Årets Beste!

Men kun snaue halvannet døgn igjen før 2022 går inn i historien, er det altså tid for tilbakeblikk på året som er gått. Jeg åpnet ballet med en kavalkade bestående av årets beste utendørsbilder, hvilket jeg i dag vil følge opp med hva jeg kan si meg mest fornøyd med på selfie-fronten. I motsetning til utendørskategorien, var problemet denne gang at det var langt langt færre om beinet, for å si det sånn, for her var det vitterlig mye uskjønt…

 

Når sant skal sies, måtte jeg faktisk helt til slutten av mars før det i det hele tatt dukket opp noe jeg ikke fikk fysiske smerteanfall ved tanken på å ha lagt ut i offentligheten..

Lyset i røykeavdelingen på Corner er i det hele tatt såpass at det har sørget for at en i overmåte stor andel av dette årets beste er tatt nettopp her..

Det sier vel det meste når dette faktisk er blant de mest brukte selvportrett i løpet av dette året..

De første jeg faktisk kan si meg fornøyd med, dukker faktisk ikke opp før rundt 17 mai-tider..

Dernest er det full tørke før månedskiftet juli/august!

..- Og dernest går jeg faktisk fullstendig i ‘flat-mode’ helt frem til at jeg klarer å oppdrive et greit julebilde med opphavet på julaften.

Ikke overdrevet mye å rope hurra for på selfie-fronten m.a.o, så her er det iallefall et gigantisk forbedringspotensiale! Men når det er sagt, fryktet jeg faktisk at det knapt ville være et eneste bilde som kunne plasseres i denne kavalkaden, så det gikk nå i det minste bedre enn fryktet!..

1 kommentar
    1. Næh, her var det jo mange flotte bilder av deg! Men øving gjør mester, så det må nok flere selfies til, ja, sånn at du har flere å velge i, og flere å være fornøyd med 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg