Blogg og sånn!..

Tenkte jeg likså godt kunne trå til med et nytt ‘bli kjent’ -innlegg! Denne gang vil jeg imidlertid følge et konsept jeg egenhendig har vært inne og ‘stjålet’ fra utgivelsen til medblogger og venn, SOLLIV; – Et konsept som kort og godt er basert på denne noble virksomheten; Nemlig Bloggervirksomheten, og alt det som faktisk omfattes av dette konseptet! 

 

Klikk, og du får vite hva jeg ville ha gått for om jeg sto ovenfor en serie Umulige valg!

 

BLOGG er Bilder; Naturbilder, selfies, reklamebilder, matbilder, reportasjebilder.. – You name it! 

BOGG er Bonding & Bunny ; Den direktekontakten som foreligger mellom leser og utgiver er unik for blogg. Og det er min bonding with Bunny

 

BLOGG er Livet; Uansett hvilken genre den respektive bloggen er tilhørende, så omhandler den en del av livet.

BLOGG er Lesestund; Å klikke inn på blogg innebærer å koble av med en hyggelig/interessant lesestund. 

 

BLOGG er Omfattende; Blogg-genren er de siste par årene gått fra å være typ 99% rosa til å bli altomfattende.

BLOGG er Oppdatering; Aktive blogger holder en løpende oppdatert innenfor den respektive genren.

 

BLOGG er Genrerikdom; Bloggkonseptet er i dag blitt like variert i hht genre som bladhyllen på Narvesen. 

BLOGG er Glede; En betydelig andel av dagens bloggutgivelser omhandler ting som gjør livet gladere. 

 

BLOGG er Gripende; Siden bloggutgivelser gjerne skrives ut i fra et mer personlig perspektiv, blir en mer grepet av innholdet. 

BLOGG er Gry; Need I say more!?.. 

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg