Umulig valg!!

Nå er det vel på tide å dra til med et ‘bli kjent’ -innlegg her igjen! Tidligere har jeg gjort disse i form av alt fra fakta basert på tall og bokstaver til spørsmål og svar. Men jeg har jo unektelig sansen for å legge en aldri så liten twist til ting, så denne gang, tenkte jeg det ville være artig med en ‘enten-eller utgave der alternativene vel må sies å være vekselsvis lettere bisarre eller nær sagt umulige valg av ‘pest eller kolera’ -typen.. 

 

 

 

1)  Hva er å foretrekke av diaré eller oppkast?  

->> Oppkast.  

2)  Kun innlagt vann eller strøm? 

->> Strøm. 

3)  På stranden med ushavet bikinilinje eller armhuler? 

->> Denne var vrien.. Men det må bli armhuler, da dette lettere lar seg skjule, i tillegg til at hår stikkende utenfor trusekanten er redselsfullt.

4)  Blind eller lam? 

->> Lam. [Blindhet er det verste jeg kan forestille meg..] 

5)  Strikkhopp fra 100 meters høyde eller spise et rått egg? 

->> Strikkhopp!!! 

6)  Ubegrenset telefonminne eller lagerplass? 

->> Telefonminne. 

7)  Ukentlige one-night stands eller aldri ha sex igjen? 

->> Aldri mer sex. 

8)  Barn eller (kjele)dyr? 

->> Dyr!  

9)  Lottomillionær eller et liv som heks/trollmann i Harry Potters verden? 

->> Hogwarts, here I come!

10)  Et Hitler-styrt diktatur (Nazi-Tyskland a-la 2019) eller et Nord-Korea under Kim Jong-Un? 

->> Hitler-styrt diktatur  [Ren overlevelsesstrategi. Jong-Un kverker (henger) alle over en kam, mens jeg kunne levd trygt i et nazi-regime].

9 kommentarer
      1. *hehe* Jeg skjønner godt at denne her kan være noe.. ehh.. – kontroversiell for enkelte, men med tanke på alt av ubrukelige individer som innbefattes av ukentlige one night -stands livet ut, så ville jeg faktisk heller avstått fra hele dritten 😀 😛 😀

        1. Gudameg, man velger jo selv disse, du kjenner vel masse flotte mannfolk du da, tenke seg å si nei til alt detter RESTEN AV LIVET!! Nei, den går jeg ikke på altså!! 😂

          1. Jeg kan vel i grunnen ikke skjønne annet enn at en vil merke at det begynner å røyne på med kvalifiserte objektee i landsdelen allerede etter en 5 års tid, -max! Dessuten så vil jo markedet snevres noe grønnjævlig inn i det en typ passerer 80, 90… – Need I say more?.. 😜

    1. Da jeg las kjente jeg ubehag av å sette seg inn i slike dilemmaer, om så det bare er på tankeplanet. Men det var artige å lese dine svar, men noe er mer umulig enn andre muligheter :D. Nyt søndagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg