Bunny-Challenge: Blomsterutdeling!!

BUNNY har, som en del av dere sikkert kjenner til, et utfordringskonsept gående, der jeg TRODDE jeg hadde fullført oppdraget i DETTE INNLEGGET som utkom i går. Men mens jeg forsto det sånn at det var ham som gav ut 5 blomster, for så at vi mottakerne skulle tolke oppgaven, skulle det vise seg at selve blomsten ikke var det relevante, men at det er VI, mottakerne, som da skulle sende blomst til 5 medbloggere, for så at disse igjen velger seg fem mottakere, osv. 

Det er riktignok aldri så galt at det ikke er godt for noe, da jeg fikk den kuleste blomsten, – smilende humleorkidé, som jeg så gjorde til ‘min egen’ *hehe*.

Men ‘non the less’, altså..

Her er mine 5 blomstermottakere jeg med dette sender utfordringen videre til:

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg