Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept bestående av at blogg-dagen avsluttes med at det legges ut et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Enkelte av dere husker kanskje at jeg for noen dager siden la ut et lignende ‘spooky’ nattebilde, hvorav jeg delte min irritasjon over ikke å skjønne hvordan en får tatt skikkelige månebilder med konturene og alt..

Vel.. Det har fremdeles ikke latt seg gjøre å få tatt et skikkelig bilde av månen nattestid, men i dette bildet fikk jeg nå i den i det minste hakket mer avgrenset i formen, for å si det sånn! Dessuten må jeg si meg fornøyd med bildet forøvrig, da jeg har fått til å gjenskape den stemningen jeg ønsket. Det er jo iallefall noe!

Lysets innvirkning på motivet i bilder blir virkelig bare mer og mer fascinerende etterhvert som en eksperimenterer seg frem til nye ting (hvilket i mitt tilfelle i stor grad kan tilskrives tilfeldigheter, men non the less, altså..)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg