Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Dagens bilde er det tredie i en serie der planen er å få til en collage med (min) ett bilde fra hver årstid hvor jeg bestreber meg på å ta fra nøyaktig samme sted- og fra samme posisjon. Poenget med det hele, er å virkelig få frem hvor forskjellig det nøyaktig samme landskapet fremstår fra den ene sesongen til den andre.

Med dette, er altså vinter-, vår-, og sommerversjonene sikret, slik at det dermed er kun høstbildet som gjenstår.

Hva som skal bli av dette her til slutt, er jeg imidlertid mer usikker på.. Om det blir slik jeg har tenkt, -hvilket det forhåpentligvis gjør, kan det være jeg enten setter de sammen i en serie på fire små rammer, eller setter de fire sammen til ett større bilde. Men for all del, her tas ingen seire på forskudd! For alt jeg vet, kan det jo godt være de ikke funker som den enheten som er planen i det hele tatt!..

 

4 kommentarer
      1. Ja, det var jo iallefall et innmari godt spm! Jeg har faktisk ikke lagt merke til den før du nevnte det nå, og nysgjerrigheten på hva i himmelens navn det der er for noe vokser as we speak. – Dette her må jeg til bunns i, det er iallefall sikkert & visst *hehe* 😛 😀

        1. Det røde ble et sånn skikkelig blikkfang hos meg, og nysgjerrigheten min begynte da å tenke om dette var noe fast, som da kom frem på ulik måte på alle årstid bildene??

          1. Jeg ble som sagt nysgkerrig selv, for dette er iallefall ikke noe ‘fast’ del av landskapet, for å si det sånn!
            Selvsagt har PC’en slått seg vrang i dag, hvilket også har ført til at jeg ikke har fått forstørret opp bildet skikkelig for å sjekke ut dette her. Men ut i fra hva jeg har klart å se på telefonen, ser det ut som om det kan være en persom som bøyer seg litt eller noe i det bildet blir tatt. Men samtidig får den teorien et par skudd for baugen da den etter alt å dømme må innebære at vedkommende har en hette (ev. lue av samme farge som overdel), og det rimer liksom ikke med temperaturen den dagen.. M.a.o er mysteriet så langt i fra å anse for løst *hehe* 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg