Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Fellesferien er i gang, hvilket også innebærer høysesong for de søppelmenneskene som driter i det ansvaret de hat påtatt seg ved å bli katteeiere.

Knerten min ble i sin tid funnet på en søppelplass da han var anslagsvis rundt 3 uker gammel, for så at han ble  håndmatet, slik at han fikk vokse opp til å bli den særegne, lekne, og ikke minst (særdeles) matglade ‘glad-tjukken’ han er i dag.

Videre, er det jo også et problem med at ingen velger de sorte og hvite kattene, da de etter sigende skal være for ‘vanlige’. Men jeg kan iallefall forsikre om at det overhodet ikke er noe vanlig med Knert, for dette er nemlig en fyr med den mest særegne personlighet som tenkes kan! Samtidig som jeg er uendelig glad- og takknemlig for at han endte her hos meg, så har jeg allikevel intet annet enn forrakt for de som måtte ha skylden for at han gikk der mellom søppeldunkene alene i en alder hvor det kun ville vært snakk om en time eller to før noe hadde tatt ham ut av tiden, for å si det sånn. Så dersom jeg hadde fått vite hvem de var, eller noen andre som gjør noe tilsvarende, ville jeg uten å nøle smurt alt fra navn- og adresse- til bilder om så var utover i både blogg- og alt jeg måtte ha av sosiale medier. At dette ville vært et lovbrudd er jeg fullt klar over, men det er en lov jeg ikke ville nølt et sekund med å bryte om så var..

6 kommentarer

Siste innlegg