Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

I skogholtet på baksiden av boligfeltet, ligger et gigantisk tre som på ett eller annet vis har veltet, og dratt med seg den ditto massive roten i fallet. Dette har vært et dagligdags skue i år til ende, men brått så kommer jeg enten over den fra en litt annen vinkel enn normalt, eller om det er lyset som treffer på akkurat rett tid på rett sted.. – Ikke vet jeg. Men hva nå enn det skyldes, åpenbarer altså brått dette olme uhyre seg i denne konstruksjonen som jeg aldri har sett før, og nå som jeg først har sett det, syntes det helt utrolig at det ikke har fremkommet før, for det er jo helt åpenbart etter først å ha sett det en gang. Men hvorvidt det også er synlig for andre, gjenstår imidlertid å se..

 

 

6 kommentarer
    1. Fra min vinkel har den en stor nese i midten på bildet – og to store øyne over nesen ja 😀 Alt man ser og oppdager ute i naturen 😀

      1. Ah, den var jo litt artig! – For ‘mitt’ uhyre sees nemlig fra siden, med øyet i midten, og åpningen nedenfor til høyre er ‘kjeften’. Men med en gang jeg vred litt på skjermen så dukket ditt opp også *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg