DAGENS BLOGG! [bunny-trash]

– Og nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut den respektive papirkulen, er…. 

27

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

BUNNY-TRASH!

 Etter flere dager hvor jeg har trukket meg selv til nytt og ukjent terreng, så skal jeg i dag visitere kjente trakter. Og da mener jeg særdeles kjente trakter, for her snakker vi min nummer én her på plattformen. – Ja, vi snakker om mannen bak myten, den mannlige versjonen av meg, og den legendariske utgivelsen Bunny-trash!

Nå er det, som jeg vil tro flere av dere som husker, ikke så lenge siden jeg hadde en fremsnakk av nettopp denne plattformens ‘søppelkanin’ (- som går under navnet Roger, blant venner). Det var faktisk rett i forkant av oppstarten av dette konseptet, og kan leses HER, men å foreta noen omtrekk når det er hit jeg skal, det skjer ikke!..

Denne bloggen har nemlig en form og et innhold som om den rett og slett var skrevet og utgitt med det for øyet å please meg.. Bunny-trash er nemlig først og fremst en samfunns- og aktualitetsblogg med sterke meninger. – Og med sterke meninger, mener jeg i den her sammenhengen om noe inni granskauen sterke meninger! Og i det vi også kan legge til at Roger er en mann som gir flatt faen i alt som lukter av politisk korrekte rammer, liksom hva som måtte komme hans vei av hat og forsøk på hersketeknikk og ‘knebling’, så regner jeg med at vi har plassert listen der den hører hjemme, for å si det sånn..

For mitt vedkommende, er jo dette en meningsfelle i praktisk talt alt som er, men det er så langt i fra noe ‘must’ å være enig i det som fremkommer for å følge denne bloggen. Uansett hvor uenig en måtte være av de respektive synspunkter som fremmes, er nemlig denne mannen så ut av denne verden kunnskapsrik, og innleggene så veldokumenterte, at selv om en ikke nødvendigvis endrer standpunkt, får en iallfall et betydelig utvidet perspektiv på saken! – Og det er iallfall for mitt vedkommende ubetalelig.

Roger er brutalt ærlig, med et vokabular og en slagkraft som kunne pulverisert Mount Everest, om så skulle være. Men har man først havnet på ‘god-siden’, har du til gjengjeld en venn for livet. Og selv om jeg ikke har møtt denne mannen i fysisk forstand, er han allikevel blant de jeg definerer som venner, og et første møte utenfor nettet er i dette tilfellet kun et tidsspørsmål. – Hvorpå jeg etter alt å dømme også vil få æren av å møte mannen hvis ‘nic’ i utgangspunktet syntes å være like malplassert som ‘Bunny-trash’ er treffende; Snuppen..

I det vi beveger oss inn på ‘kaninens’ mykere side, så finner vi nemlig ‘Snuppen’ og jentene i fremste rekke. – Og når vi snakker om denne ‘Snuppen’, dreier det seg hverken om noen vever kvinneskikkelse, en datter, katt eller hund, men en voksen mann -i ordets fulle betydning.. ‘Snuppen’ er nemlig en røslig kar som, iallfall ut i fra hva jeg har kunnet spore, er kjemisk renset for sukkersøte, ‘babyaktige’, og selv feminine trekk. Rogers tilnavn på samboeren er så til de grader malplassert ut i fra det bildet de fleste av oss har av en ‘snupp’ at det er helt genialt! Videre kan nevnes at ‘jentene’ i dette tilfellet ikke dreier seg om to-bente, men om to firbeinte, smålubne skjønnheter som man også får stifte bekjentskap med, imellom kraftsalvene, igjennom denne bloggen.

Konklusjonen her, er rett og slett at det er ingen jeg heller ville ‘gått i krigen med’ enn Roger. – My guy, and my idol.

7 kommentarer
    1. En av mine favoritter også, elsker det ukorrekte og fargerike. 👏👏
      Det samme med din blogg også, selv om jeg ofte bare skjønner halvparten av ordene du bruker innimellom 😂😁 Jeg liker ikke å bruke «voksen ord» selv, jeg ble latterliggjort som ung fordi jeg ikke skjønte de. Henger litt i enda kan man vel trygt si.

      1. Takker så mye 🙂
        Jeg vet jeg kan bruke litt mange fremmedord innimellom, liksom jeg fort kan få et ‘politikerspråk’.
        Tror imidlertid jeg har blitt bedre på det siste, men fremmedordene er det verre å venne seg av med, for mange av de blandet seg inn i språket allerede da jeg lærte å snakke (jeg var et sånt sjeldent tilfelle som lagret nærmest hele språket før jeg sa et ord, hvorpå det da kommer i fiks ferdig utgave, og det har noen sånne rare følger). Jeg har dermed problemer med å skille ut vanlige ‘folkelige’ ord fra fremmedord.. Som barn, husker jeg det var slitsomt, fordi jeg måtte hele tiden drive å oversette ting jeg sa til vennene mine (haha)

        1. Jeg liker alle typer mennesker, og språk, så jeg nyter selv om jeg ikke forstår alt 😁 Jeg ler mye av dine innlegg, samtidig som jeg lærer noe også. Perfekt 👏

    2. Hei på deg Gry!! Jeg startet dagen med å lese disse vanlige statsstøttede blekkene, NRK, VG et cetera.. jeg ble bare forbanna jeg, var egentlig klar for å finne fram balltreet og leite opp trekløveret som jeg har omtalt i mitt nyeste blogginnlegg.. så var det tid for en pause fra journalist tyrannene, og heller lese blogg, så ser jeg dette.. ta meg i rattatta, you made my day!!! 😂👍🏾🌹❤️😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg