dagens blogg – HVIS JEG VAR DEG! bunnytrash *1*

I denne omgangen av ‘Dagens blogg’, vil man i realiteten inneha den fornemme tittelen i to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

25

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

BUNNYTRASH! 

 

..- Og der kom den! Det skulle altså ikke gå lenge før min aller nærmeste bloggvenn og ‘partner in crime’ skulle dukke opp av hatten!! Dette er et ‘identitetstyveri’ jeg gleder meg enormt til, samtidig som jeg er spent på grensen til prestasjonsangst, for om noen skal nailes, så bør det være denne..

Utfordringen her, er helt klart å gjøre Roger der han skiller seg klart ut fra meg selv, so to speak, så her kan forventes at både ‘Snuppen’ og ‘jentene’ blir dratt inn i galskapen, samt at man heller ikke skal se bort i fra at det blir innslag av en og annen fiktiv kanin.. – Hvilken jeg av en eller annen grunn ville satt pengene mine på var lyseblå av farge..

For å bli bedre kjent med Roger og bloggen Bunnytrash, så sendes du straka vegen til oppgitt destinasjon ved å klikke den noe over gjennomsnitts store linken over, i tillegg til at du kan lese omtalen fra ‘Dagens blogg’

–>> HER <<–

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg