[dagens blogg] HVIS JEG VAR DEG! [lena lykke *1*]

Dette nye konseptet, viste seg fort å innebære en vei som kommer til mens man går! I praksis, betyr det i første omgang at jeg ikke har tenkt på at det vil være hakket mer tidkrevende å operere i andre enn min egen ånd, so to speak. Derfor blir man i grunnen værende dagens blogg i to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Og nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir i sentrum i denne verdenspremiæren (hvilket det aldri så ydmykt bør presiseres at vi står ovenfor) av et bloggkonsept, er… 

37

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

LENA LYKKE! 

 

Lena Lykke, altså; Positivisten med et alterego som russisk tastaturheks, vendte tilbake til sin opprinnelige tittel for en tid tilbake, uten at dette er ensbetydende med at hun har mistet evnen til å synge ut sin hjertens mening ved behov. Men selv om Lena såvisst innehar et temperament ei tastaturheks verdig, så er det som den russiskfødte indikasjonen på norsk nasjonalromantikk hun er som oftest kommer til uttrykk i bloggen også.
Ja, dette her kan jo bli svært så interessant! For å få tak i den mesterfotografen som kreves for matche selfies’ene til Lena en lørdag ettermiddag, som attpåtil markerer starten på skoleferien, er bare å glemme! Hadde jeg hatt en uke-14 dgr på meg, vil jeg tro jeg har såpass til kontaktnett innen den bransjen at det ville kunnet la seg gjøre, men ikke til i morgen!..
– Og hva det er med russere (- iallfall de jeg kjenner, hvilket jeg vil tro er fler enn de fleste) som gjør de så absurd kjappe til å lære språk så fremmede at de til og med opererer med et annet bokstavsystem, er for meg en gåte. Men følgen er iallfall at Lena har et språk og en grammatikk godt over det norske snittet, so I sure have to step up my game! – Hvilket også innebærer å holde meg til et(!) språk hele veien.. – Ingen engelsk, ikke noen svenske fraser.. – Kun norsk!..
Vel..
Følg med i morgen!..

(Bli bedre kjent med Lena Lykke i dagens blogg-omtalen som åpenbarer seg ved å klikke –>>> HER! <<<–

8 kommentarer
      1. .. Og her har vi så absolutt en utfordring, da himmelen er kullsvart, med unntak av de lynene som flerrer igjennom.. Men bildene skal likevel ordne seg ganske greit, siden jeg tross alt har et greit over gjennomsnittet antall bilder av meg selv liggende *hehe*. Utfordringen her, vil uansett være å få til de filterne som knapt noen legger merke til, med som gir bildene den litt sånn romantiske stemningen.. Men når det er sagt.. Uten en profesjonell fotograf, er kopien sjanseløs i forhold til virkelighetens Lena Lykke! 😉

    1. Jeg liker bloggen hennes. Ja, russiske folk har veldig lett å lære norsk:) Lena er veldig flink og så fin i tillegg. Liker klærne hennes:)

      1. Ja, og spesielt imponerende hvordan hun har beholdt stilen C19-tiden igjennom! Selv om dette kun er gjort de dagene hun har fotografert, så har hun fotografert noe grasalt oftere enn meg. -Som har hatt eviglange opphold mellom hver runde, nettopp fordi jeg knapt husker hvordan man ifører seg et antrekk som seg hør og bør når en er ute blant folk 😛 😀 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg