dagens blogg: HVIS JEG VAR DEG! [lena lykke *2*]

Dette nye konseptet, viste seg fort å innebære en vei som kommer til mens man går! I praksis, betyr det i første omgang at jeg ikke har tenkt på at det vil være hakket mer tidkrevende å operere i andre enn min egen ånd, so to speak. Derfor blir man i grunnen værende dagens blogg i to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!.. Hvordan opptakten til det kommende scenario tok seg ut, kan du enkelt finne ut ved å klikke –>>> HER! <<<–

 

 

LENA LYKKE! 

 

Vel.. Dette kunne ha fått en betydelig enklere start, for å si det sånn! For ikke bare har Lena en utpreget særegenhet i bildene sine, men bloggen er også svært variert m.h.t innhold! Jeg kom derfor frem til at den beste oddsen for å få til et typisk Lena Lykke-innlegg var å hente opp ‘Tastaturheksa’ som hun opererte under som singel, med hyppige innlegg omhandlende de mange ‘froskene’ som måtte kysses før prinsen endelig åpenbarte seg -på en annen app! Om jeg lykkes som Lena Lykke impersonator, er jeg imidlertid litt usikker på.. 

 

 

 

 

Om du leter etter den rette på Tinder, så forbered deg på å møte mange frosker før du treffer prinsen! Kunsten er at du ikke begynner å tvile på deg selv, og tro det er DEG det er noe galt med!

Her har du de typiske Tinder-drittsekkene:

 

 

Fuckboys – De som sier det du vil høre bare for å få deg i senga.

De umodne – De som får middag på døren, og klær og hjem vasket av mamma, eller i verste fall fremdeles bor hjemme på gutterommet når de er 40.

De som ikke tør å binde seg – Han som gir inntrykk av å være drømmemannen, men som får panikk når forholdet begynner å bli seriøst, og ghoster deg.

De som ikke er over ex’en – Enten om de sammenligner deg med ex’en, eller snakker dritt om henne.

De med dårlig oppførsel – De som f.eks skjeller ut servitøren, eller på annen måte gjør deg flau, eller i verste fall engstelig over måten de oppfører seg på.

Drittsekkene  – De som påpeker feil ved utseendet ditt eller måten du kler deg på.

 

 

7 kommentarer
      1. Ahh.. Takker så mye! Det er ikke lett å finne noe som er typisk for blogger med variert innhold, så det måtte bli fra den perioden, liksom..
        – Også var det litt strek i regningen at det skulle regne, da det liksom kun er solskinn i din fotoverden *haha*. Men jeg følte i det minste jeg fikk gjort det beste ut i fra forholdene 😛

      1. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har visst å sette pris på eksistensen av fuckboys i min tid, da de så avgjort har sine talenter, de er morsomme og omgås, i tillegg til at en slipper problemet med eiesyke og mas. Men i Lenas verden som tastaturheksa på jakt etter den rette, blir de heller malplassert *hehe*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg