dagens blogg; HVIS JEG VAR DEG! [lene e. tarnes *1*]

I denne omgangen av ‘Dagens blogg’, vil man i realiteten inneha den fornemme tittelen i to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Og nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir i sentrum i denne verdenspremiæren (hvilket det aldri så ydmykt bør presiseres at vi står ovenfor) av et bloggkonsept, er… 

69

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

LENE E. TARNES! 

 

Shit! Dette her kan jo bli interessant.. For hvordan dette her skal gå uten at jeg blir nødt til å rasere verandaen, for så å ferdigstille den i en super-fancy versjon innen i morgen, eller et annet driftig foretakende som jeg er fullstendig sjanseløs i hht å kunne utføre, aner jeg virkelig ikke!.. For mens Lene ikke bare er handy som få, men også elsker å gjøre ‘en manns jobb’ sammen med sin mann, så er jeg ikke bare fullstendig ubrukelig, men her på berget er vi også ute av stand til å kunne snu på et stuebord uten å føre verden til randen av 3 verdenskrig!..

Ergo; Alle former for snekkerarbeid bortfaller..

Men heldigvis, så har ei dame flere sider, for å si det sånn, så det skal bli artig å se hvordan jeg vil ta meg ut i det jeg ikler meg rollen som Lene Elisabeth Tarnes!..

(Omtalen av denne utgivelsen, åpenbarer seg umiddelbart etter du har klikket –>>> HER! <<<–)

10 kommentarer

Siste innlegg