dagens blogg HVIS JEG VAR DEG! [mette josteinsdatter *1*]

I denne omgangen av ‘Dagens blogg’, vil man i realiteten inneha den fornemme tittelen i to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

71

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

METTE JOSTEINSDATTER! 

 

Ja da var turen kommet til å skulle innta identiteten til den første av de store naturfotografene her på plattformen, Mette Josteinsdatter, hvis dagens blogg-omtale du kan lese HER. Og så sannelig tror jeg ikke denne første- også må være den vanskeligste..

For her er det nemlig ikke ‘bare’ fotokunsten jeg liksom skal matche. – Jeg må også finne motiv som vanskelig lar seg gjøre å oppdrive her på det sentrale Østlandet, med høye fjell, juv og fossefall som de gjennomgående turomgivelser.

Mette er blant de bloggerne som skulle plassert langt høyere på bloggtopplisten, fordi kvaliteten på det som leveres er rett og slett ‘over and beyond’. Så hvordan jeg skal klare å lage et innlegg i denne damas ånd, måtte gudene vite!..

12 kommentarer
    1. Du må lete opp en hund også kanskje? 😀 Eller en katt kan gjøre samme nytten, og der har du jo noen å velge i skjønte jeg 😀 Jeg har skrevet om å ta seg en dose Gry i dag 😀

      1. Hadde jeg bare trukket henne et par måneder senere, ville det også vært en hund her, men på den annen side, er jo kattene mine mer enn skrudd nok til å utspille rollen som hund perfekt, så der har vi jaggu en start iallfall! Takker for fab tips! <333

    2. Mette har en veldig fin og troverdig blogg. Og er et flott menneske <3
      Spennede hvordan du løser denne oppgaven da!
      Du greier det nok! 🙂

    3. Så moro, Gry – her må du ut på tur og se masse natur og flotte detaljer! Mette er ei herlig jente – og som du sier en god fotograf! Jeg heier på deg 🙂 klem

      1. Takk 🙂
        Det skal imidlertid vanskelig la seg gjøre å oppdrive noe særlig fjell, fjorder og fossefall her på berget, men en får jo bare gjøre det beste ut av det en har *hehe*

    4. Får du med en paraply og et vakkert dikt i tillegg, så begynner du å nærme deg 😀 Hun er skjønn og gå tur med og skravle meg. Har møtt henne flere ganger. Gleder meg til å se hva du gjør ut av dette 🙂

      1. Paraplyer ble det heller dårlig med, men jeg følte jeg fikk til en grei utgave av ‘Tankespinn’ -konseptet, der Mette aka Gry filosoferte over det triste ved at enkelte mennesker gjør seg til de reneste plagiat av andre *thi-hi* 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg