Den største selvmotsigelse ever!!

Med innføringen av konspirasjonsteorien av januar innført allerede i inngangen til juni uten at det så mye som har vært hevet et øyenbryn i den forbindelse, så viser jo dette med all tydelighet at det norske folk nå er kommet dithen hvor det ikke lenger spiller noen rolle hvor graverende selvmotsigelser, logiske brister osv som følger infoen som serveres i anledning C19. Med andre ord; Myndighetene kan nå bare gi fullt faen i å bry seg med hvorvidt det de sier holder vann, da det blir godtatt uten et knyst åkke som. Hjernevasken ble demonstrert til fulle umiddelbart etter, i det de nye reglene viser seg å ha langt flere restriksjoner for de hvis immunitet er gitt fra naturens side enn de som er gitt denne i form av et kunstig RNA som går inn i DNA’et deres for å legge inn koden for antistoffet som knekker det respektive virus. – Hvis kode de har FÅTT GJENNOM Å KOPIERE DEN FRA BLODET TIL DE IMMUNE!! 

 

 

Ingen forklaring what so ever, altså.. Av den åpenbare grunn at knapt noen er klar over hvordan disse vaksinene fungerer (hvilket delvis skyldes den offentlige fortielsen hva angår data som kan trigge spørsmål hos folk, og delvis den nevnte hjernevaskede zombietilstanden som råder, hvor alt mulig ser ut til å godtas, no question asked), i tillegg til det faktum at folk nå syntes å være hjernevasket til å legge all kritisk tenkning på is, så passerer det faktum at vaksinene var avhengig av at blod ble donert fra de påvist immune. Under normale forhold, ville forhåpentligvis iallfall en del koblet nettopp dette med disse donasjonenes formål i form av å kunne trekke ut hva de respektive antistoffene besto av, og den vaksinen som få måneder etter var en realitet. Nå, er dette for utopi å regne..

– Her er jeg imidlertid nødt til å presisere at disse betegnelsene så langt i fra er så nedlatende ment som man kan få inntrykk av. Etter å ha vært bombardert med nyhetsoverskrifter og formuleringer der smittetall, sykehusinnleggelser og dødsfall er blåst opp til å etterlate seg inntrykket at vi har med et dødsvirus av dimensjoner å gjøre, der vi risikerer å krepere alle som en dersom vi ikke gjør som vi blir fortalt i snart 16 måneder til ende, så vil det si at folk har levd med en konstant dødsangst opp i mot maksimalgrensen i dette tidsrommet. Når vi så legger til at den mellommenneskelige kommunikasjonen er blitt pålagt redusert til det minimale i forbindelse med lock-down og sosial distansering, så fører dette til at det som var utålelig nok i seg selv hinsides hva et menneske av kjøtt og blod er i stand til å håndtere uten at det fører til en mental kollaps. At jeg har beholt evnen til å se forbi propagandaen, og derav har den kritiske tenkeevnen noenlunde på stell, har såvisst ikke sin forklaring i at jeg på noe vis er bedre mentalt utrustet på noe vis. Forklaringen ligger enkelt og greit i personligheten, i det jeg i vesentlig grad mangler den evnen andre har til å kunne godta såkalte kulturelle/gitte sannheter. Den egenskapen som helt siden barnsbein av har fratatt meg den tryggheten som folk flest har vært velsignet med, har i anledning pandemien vist seg å være ubetalelig i hht å unngå å la meg affisere av den skremselspropagandaen som har rådet.

 

 

Men (dessverre for meg) så innebærer dette så langt i fra at jeg er noe mindre redd enn andre. Forskjellen er at min redsel er relatert til det faktum at jeg befinner meg i en verden der folk i vesentlig grad har mistet evnen til å snappe opp slikt som klare logiske brister. Den ultimate maktesløsheten jeg opplever som enkeltmenneske i kampen for å få folk til å få opp øynene for hva som for meg syntes åpenbart, har vært, -og er noe jeg ikke unner min verste fiende engang (eller.. den der må jeg forresten tygge på litt *hehe*).. Jeg innser jo at det etter alt å dømme er håpløst å holde dette gående i et fåfengt håp om å kunne bidra til å sparke liv i folk slik at en oppvåkning skal kunne finne sted slik at vi redder oss unna det helvetet jeg ikke kan si hva består av, men som jeg blir stadig mer overbevist at vi styres i mot i ekspressfart. Fornuften sier meg at jeg heller burde begynne ¨å ‘preppe’ for det som måtte komme for å ha håp om å være blant de som er ‘still standing’ dersom det dreier seg om et ‘worst case scenario’. Men jeg har imidlertid vist meg så forbannet sta at dersom det skulle gå lukt til helvete med oss alle, så skal jeg i det minste ha med meg vissheten om at jeg gjorde det som sto i min makt til ‘the bitter end’ inn i det fallet!

Så i tillegg til de faktaopplysningene som følger i HER, så er min oppfordring til dere nå å ta inn over dere den ultimate logiske bristen som følger det at de av oss som innehar den koden som gjør oss immune for C19 i DNA’et vårt fra naturens side er gitt å skulle være mindre rustet- og/eller inneha et større potensial som smittekilde enn de fullvaksinerte der hvor altså følgende faktorer ligger til grunn:..  

– Vaksinene består av et kunstig fremstilt RNA som er gitt evnen til å ‘hacke’ seg inn i selveste genitikken vår, altså DNA’et for å tilføye den koden som gjør en i stand til å knekke viruset ved ankomst slik at det ikke får gjort noen skade (altså at vedkommende blir syk).

– Den koden som følger dette injiserte RNA’et, har kommet de respektive vaksineprodusenter i hende ved at blodprøver ble avgitt av folk som fikk påvist immunitet slik at de fikk kopiert den. Det er altså et KUNSTIG FREMSTILT REPLIKA av den koden som ble overlevert av de immune gjennom de nevnte bloddonasjonene! Altså blir de vaksinerte gitt vår kode som fra naturens side ligger i DNA’et vårt!

hva faen er det da som kan ligge til grunn for at de av oss som er innehavere av denne koden i utgangspunktet skal underlegges strengere tiltak enn de vi har overlevert den til!?? 

Til tross for at jeg hverken er lege eller forsker, er jeg allikevel fullt kapabel til å besvare dette spørsmålet med en 100% sikkerhet i min sak:.. – For det er INGEN TING!! For dette dreier seg hverken om legekunst eller medidinsk forskning. Dette er kun logikk, fra ende til annen!

2 kommentarer
    1. Føler jeg begynner å bli hjernevasket selv jeg. Men sier fremdeles nei takk til vaksine. Eller jeg har ikke sagt nei takk, jeg bare ignorerer. Burde vel begynne dra til Oslo og stille meg utenfor stortinget på lørdager. Det har jeg bare gjort en gang. Tenker at nå må man begynne å ta beina fatt. Nytter ikke med ord på nettet, vi må vises!

      1. Så lenge en stiller spørsmål, ser sånt som logiske brister, gjør selvstendige valg (så fremt det lar seg gjøre), og ikke minst evner å skille ut den reelle infoen fra måten det presenteres på, så er det iallfall ingen fare for at en er hjernevasket i det minste! (Det er iallfall noe *hehe*)
        Men sånn for min egen del, så er ikke det ensbetydende med at jeg nødvendigvis er noe mindre ødelagt i hodet av den grunn! For jeg skal ærlig innrømme at jeg har videreført det totale tillitsbruddet jeg opplever ang C19 til samfunnet generelt. Jeg har jo bestandig innehatt en godt over gjennomsnitts skepsis til ting og tang, for å si det sånn, men tidligere har dette vært mest rettet mot spesifikke samfunnsfaktorer, i tillegg til at jeg har sett gråtonene der det for de fleste har vært temmelig sort/hvitt. Jeg har med andre ord ikke tvilt på at jeg har et verdensbilde som i sin helhet har vært temmelig nært de faktiske forhold!.. Nå har det faktisk gått så langt at jeg har vært igjennom den der lammende sjokkopplevelsen som fulgte det øyeblikket det brått gikk opp for meg at jeg faktisk ikke lenger tror på den virkeligheten som utspiller seg for øynene på meg (og sef den øvrige befolkningen). For alt jeg vet, kan det like godt være at hele driten er en illusjon a-la et gjennomførbart Matrix! Ikke sånn å forstå at jeg tror det heller, jeg er bare absurd nære en slags nullstilling m.h.t å være åpen for alle muligheter, og da har det faktisk gått et greit stykke utover hva som sunt er *hehe*.
        Men never the less, så kan en jo spørre seg hvordan en kan unngå å bli paranoid i det de pålegger de NATURLIGE BÆRERNE av den koden som den jævla vaksinen består av restriksjoner som i realiteten er tilsvarende de som IKKE har fått påvist immunitet (altså hverken fra vaksine, naturlig immunitet eller immunitet etter å ha vært syk) i det hele tatt!?
        – Altså: Kopiene skal med dette da liksom være å anse som sikrere enn originalene!
        Greia er at de går ut med en anbefaling om at også vi bør la oss vaksinere, fordi vi, i motsetning til de fullvaksinerte, ellers vil kunne bære med oss smitten, og derav kunne overføre denne til andre uten at vi blir syke selv.. – Jeg mener.. WAF!? – De vaksinerte har jo for faen ikke fått tilført annet enn en fucking KOPI av VÅR naturlige kode! Vitenskapen har ikke kommet dithen at de kan perfeksjonere denne på noe vis! – Og iallfall ikke uten at det ligger drøssevis av år med miksing og triksing med blodceller i petriskåler i bunnen før de i det hele tatt kan tenke på å begynne å tenke på å finne ut av hvordan de skal lage en fungerende og forsvarlig medisin ut av det!
        Med andre ord, har de vaksinerte i BESTE FALL en IDENTISK kode som besørger immuniteten, og dermed er det klin hakke UMULIG at de vaksinerte skal inneha noe vi ikke har!!
        Så HVORFOR skal de da ha innhaverne av det respektive antistoffet til å la seg injisere av kopien av eget genetiske forsvarsverk??
        Noen medisinsk grunn er det jo derfor IKKE, og derav følger jo at den ulikheten i favør de vaksinerte som oppgis, er ren skjær LØGN!! – Ergo, så følger det som logisk konsekvens at det må være noe MER i den jævla sprøyten. – Noe som følgelig IKKE har med beskyttelse mot C19 å gjøre!
        Jeg vil faktisk gå så langt som å hevde at dette beviser at det er ett eller annet som foregår i det skjulte her. – En eller annen agenda.. Det er det rett og slett nødt til å være, for ellers ville de selvsagt ikke vært aktuelt å fore dette her på naturlig immune..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg