Det gjelder også DEG!!

Min gode venn og medblogger, Roger aka Bunnytrash har lagt ut flere innlegg omhandlende den komplette galskap som etter planen skal iverksettes i hans nærmiljø, hvilket er en drabant til Drammen. Men da dette dreier seg om en moské med konkrete planer om å begynne med bønnerop (- jepp, vi snakker ‘allahu akbar’, uavkortet versjon) i all sin støyende rekkevidde, så er dette så langt i fra det lokale anliggendet det i utgangspunktet later til å være, men i aller høyeste grad et nasjonalt anliggende! For i det øyeblikket døren åpnes for dette her til lands, så åpnes den overalt, for å si det sånn! – Og hvor politisk ukorrekt det enn måtte være; I mine øyne, vil noe slikt være katastrofalt! 

 

 

For guds skyld.. Jeg er jo ihuget motstander av det religiøse levenet vi er belemret med i utgangspunktet med disse kirkeklokkene som skal kimes i tide og utide, for ikke snakke om at jeg anser det for regelrett flaut at denne idiotiske mytologien det ikke er et grann mer hold i enn hvilken som helst annen mytologi; Det være seg den norrøne, egyptiske, greske, you name it! – Men i stedet for å bevege oss bort fra dette etterslepet fra middelalderen, så skal vi altså innføre en religion til! Bare her snakker vi jo den komplette galskap!

Men dette er nå engang meg.. Å åpne opp for at islamske ritualer blir en del av den offisielle norske hverdagskulturen, gjelder i aller høyeste grad oss alle, uansett hvor en måtte stå hva kristendommen angår. – Og ikke minst, så er denne endringen av Norge som et rike basert på den gammelnorske kulturen med et kristent verdigrunnlag til et såkalt multikulturelt samfunn et brudd på Grunnlovens §2

Sitat Verdigrunnlaget forblir vår kristne og humanistiske arv. Denne grunnlov skal sikre demokratiet, rettsstaten og menneskerettighetene.

 

(hvilket også er bragt på bane i DETTE innlegget).

 

 

Men for all del.. La oss kalle en spade for en spade, Dersom dette hadde dreid seg om Buddhister eller Hinduister, ville pipen hatt en ganske annen lyd fra min side. For nå er det nå en gang slik at en betydelig andel av de muslimer som bebor kongeriket av mer eller mindre fundamentalistisk karakter. Ikke sånn å forstå at de er å betrakte som potensielle selvmordsbombere hele hurven, men ikke desto mindre representerer de kulturer hvis verdier er uforenelige med våre. I tillegg så er det da ikke mer enn rett og rimelig at de som kommer inn i et nytt samfunn er de som skal tilpasse seg, og ikke omvendt!

Så med dette oppfordrer jeg på det sterkeste å signere på den pågående underskriftsampanjen mot jalla-rop fra moskeen i Drammen! Dette gjør du helt enkelt igjennom å klikke

  HER!

 

8 kommentarer
    1. Ja det er helt absurd! Jeg er en ateist, men den norske kirke har vært her i alle år, og er en del av det norske samfunn. Og så lenge folk ikke prakker på meg bibler så bryr jeg meg ikke om den. Når det kommer til andre religioner derimot, så skulle det vært helt stopp. Hva folk gjør hjemme er en ting, men å tillate bønnerrop, moskeer og alskens er absurd i mine øyne. Om vi hadde dratt til deres land og krevd å få kirke og alskens der så hadde vi sikkert blitt steina eller hengt. La Norge ha det lille norske som er igjen, for nå forsvinner snart siste norske tradisjonelle til muslimene… Jeg respekterer andres religion så lenge de holder det for seg selv og ikke slenger det rundt i allmennheten!
      Det er min mening 😉

    2. Ja til integrering. Jeg aksepterer og respekterer alle religioner, men synes ikke det høres spesielt forlokkende ut med jallende bønnerop klokka fem om morgenen.

    3. Vet det er veldig viktig for norge å vise verden hvor “inkluderende vi er” Spes nu som det har nylig vert valg.

      1. Takk!
        Det er så viktig at også de synspunkter som bryter med det politisk korrekte likestillingsprinsippet får komme frem, uten at dette evinnelige rasisme-kortet skal få ‘kneblet’ folk.. Å være motstander av at en annen kulturs skikker skal få innpass i den norske hverdagskulturen, har jo overhodet ikke noe til felles med å se ned på folk grunnet utseende og etnisk opphav! Ei heller innebærer det at en har noe problem med hva som praktiseres av den enkelte på privaten, bare det forblir nettopp det; Et privat anliggende 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg