Dette skulle vært slettet for lengst!!

For et par-tre uker siden eller så, gjorde jeg et ‘Bilder som ikke skulle vært på bloggen’ -innlegg, hvilket, som seg hør og bør for dette konseptet, inneholdt mislykkede bilder av meg selv. Men i det jeg blar igjennom fotoarkivet, så er det latterlig mange bilder som går selv disse verstingene en høy gang! Altså bilder som skulle vært slettet for lengst!.. 

 

Videre, viser det seg at en uforskammet høy andel av disse er tatt på- eller i en eller annen forbindelse med jobben (i restauranten)..

Og først, så har vi bildene fra den gang bossen trodde han hadde fått inn dagens siste stikk m.h.t elendig humor, i det han legger en rose, – eller.. dvs restene av en rose på bordet der jeg sitter og spiser etter endt skift..

..- Men det som åpenbart har gått den (etter eget utsagn) hardt prøvede mannen hus forbi, er hvem han har med å gjøre. For jeg lar skam være skam, og tar utysket med hjem, setter den i en vase, for så å sende en tåredryppende melding om den rørende gesten.. 1-0 til meg, altså, men det betyr jo så langt i fra at bildene er verneverdige for ettertiden!

 

Vi forblir altså på jobben, da det dere nå ser på bildet over er fotobevis for det synet som møtte meg da jeg ankom puben for å vaske- og forberede til åpning. Dette ble fremlagt daglig leder med krav om at tilsvarende bombing av lokalet feies opp for fremtiden. Etter presentasjonen, så er det jo bare en avbildet haug av konfetti, og derav fullstendig meningsløst..

 

Dette har jeg ingen anelse om hvorfor er tatt, men det dere ser, er pubens fastboende (stum)tjener ved navn ‘Gunn-Margit’…

 

Dernest har vi et aldri så lite innslag av ‘yours truely’ også, i dette fantastisk feilslåtte speilselfie -forsøket!

 

..- Ja, nå er det på sett og vis min panne som figurerer på dette makkverket også, hvilket jeg ikke har den ringeste anelse om årsak til at er blitt som det har blitt..

 

Her er derimot årsaken til makkverket åpenbart et utilsiktet trykk på bildeutløseren, men hvorfor det har fått bli værende på tlf. gjennom både vinter og vår, vil jeg imidlertid aldri kunne si noe om..

 

Dernest, har vi jo en serie eksempler på artige innlegg basert på skyggebilder. Å lykkes med det, krever jo imidlertid at bildene har noe ved seg som er verdt å skrive hjem om! Dette her, er derimot fullstendig uten mål og mening!..

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg