En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, dog med en humoristisk vri, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er at det kan være artig å få et usensurert innblikk i en bloggers mind-set på sitt mest navlebeskuende, hvilket tidvis vel må kunne sies å være borderline narsissistisk.. 

 

Idiotens fall!..

 

I dag er en av de dagene jeg ikke engang gidder å sjekke listen i forkant av bekjennelsesskrivingen, fordi jeg; A) Vet det har gått lukt til helvete, og B) Årsaken er at egen tanketomhet er tatt til et helt nytt nivå.
Her er jeg altså inne i en flotters stim, med en 17 plass i går som den siste i rekken av høyst respektable plasseringer.
Dernest, var det altså dags for et sent skift i restauranten i går, hvorpå jeg begynner imponerende ved å huske at vi faktisk har en planleggingsfunksjon; Så jeg ferdiggjør altså et innlegg, som jeg så tidsinnstiller til å bli droppet ved 17;30 -tiden. Alt timet og tilrettelagt så langt, med andre ord. MEN for at dette skal ha noe for seg, så må det imidlertid gjøres kjent at det HAR utkommet innlegg, og det er altså her jeg går fullstendig på trynet! For jeg glemmer hele dritten, og ender da opp med at innlegget kun lanseres på hjemmesiden!
Nå er så visst hjemmesiden en ubetalelig promoteringskanal, men brukbare besøkstall er unektelig like fullt betinget av å nå ut til de drøye 2500 som utgjør det samlede antall venner og følgere av egen Facebook-konto, i tillegg til de x-antall som kommer fra gruppelanseringene!

Nå er det atter igjen jobbdags. Men kun et kort skift i dag, så i dag blir det ettermiddagsinnlegg på gamle måten!

5 kommentarer
      1. Ja, det er helt sikkert! Ikke minst nå som jeg har steppet opp på bloggfronten, og resturanten er tilbake i normalt gjenge. Sessuten merker jeg at jeg er blitt svekket på tidsplanlegging etter pandemien.. 😜

    1. Gratulerer med fine plasseringer.. Dumt du “bomma”på det tidsinnstilte da.. har aldri prøvd med tidsinnstilt jeg, men uansett lurt å sjekke om innlegg syntes på forsiden… God helg videre <3

      1. Ja, det må iallfall en innføring av rutiner m.h.t promotering til før jeg forsøker meg på den løsningen neste gang!..
        – Og om en da på toppen av det hele skulle ‘falle ut’ fra hjemmesiden, så ville jo hele innlegget vært fullstendig meningsløst, i det ikke et menneske ville visst om at det var sluppet *haha* 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg