En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, dog med en humoristisk vri, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er at det kan være artig å få et usensurert innblikk i en bloggers mind-set på sitt mest navlebeskuende, hvilket tidvis vel må kunne sies å være borderline narsissistisk.. 

 

En julebekjennelse..

 

Tenkte jeg skulle få skviset inn en aldri så liten julebekjennelse, så det ikke går så alt for lang tid mellom disse oppdateringene.
Som jeg nevnte på tirsdag er det skikkelig morsomt å se hvordan GRYXEN-AWARDS har blitt en skikkelig ‘greie’ i løpet av denne adventstiden! Dette har nok begynt å gi seg visse utslag på antallet sidevisninger og ditto listeplasseringer også.. I dag, er jeg f.eks oppført med en riktig så hederlig 12 plass med et besøkstall som jeg også må si meg fornøyd med.

Utsnitt av dagens toppliste hos blogg.no.

 

Som nevnt, er dette etter alt å dømme mine siste bekjennelser før jul. I dag reiser jeg nemlig til Fredrikstad for å feire jul med familien, og da får jeg mer enn nok med siste innspurt av GRYXEN-AWARDS, i tillegg til at jeg håper å få skviset inn et innlegg nr.2 de fleste av dagene iallfall.

Og så sannelig har det ikke blitt pris på meg også! Jeg har nemlig mottatt LENES ÆRESPRIS for årets fremsnakker!! Så denne julen har m.a.o hatt en aldeles fortreffelig start for min del!

Men da er jeg nesten nødt til å forlate dere for en stund igjen, da denne selveste legemliggjøringen av elendig planlegging som jeg er selvsagt ikke har så mye som funnet frem kofferten en gang..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg