En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er altså å gi et usensurert innblikk i en bloggers borderline narsissistiske  mind-set på sitt mest navlebeskuende.. 

 

Plassering-reservering!

 

Ja, da får vi vel se å bekjenne vår blogging her igjen, så det ikke går for lenge mellom hver gang! Ikke for at det er så mye å bekjenne siden sist gang, men non the less..

 

 

Jeg har det jo vitterlig med å klore meg fast i en bestemt plassering for lengre perioder om gangen. F.eks hadde jeg jo praktisk talt eierskap på plass nr. 18 i månedsvis her! I julen var det 13-14 plasser som gjaldt, og nå ser det ut til at det er 16 plassen jeg har kuppet for en periode. – Og når jeg sier ‘kuppet’, så mener jeg virkelig ‘kuppet’, da det liksom ikke er måte på hvilke svingninger i besøkstall som avstedkommer med nøyaktig samme plassering! F.eks står dagens 16 plass med 134 flere sidevisninger enn gårsdagens, men dette fenomenet har også vært så ekstremt at det har dreid seg om variasjoner på flere hundre på det meste!

Selvsagt vil det alltids være svingninger i hht det antall som er inne og leser blogger på de forskjellige ukedagene, men i mitt tilfelle, er det en artig kuriositet å holde et øye med, da det liksom ikke er måte på noen ganger.

Og ellers så går no dagan i sin vanlige tralt, her inne i bloggerboblen så vel som i livet utenfor. Men jeg tenker nå som så at intet nytt som regel er godt nytt, så until next time, godtfolk! .

13 kommentarer
    1. Ja du klorer deg fast, men velfortjent da. Jeg forsvinner fra topp 40 MED EN GANG jeg ikke leverer 3 innlegg om dagen. Og jeg liker ikke å ikke være der så det er bare å step up my game😝

      Ha en fin fin dag❤

          1. Vel, Kjerringtanker mente jeg spammet da jeg hadde lagt ut 5 innlegg på et døgn, men det var kun fordi jeg hadde ytret at å legge ut 5 innlegg samtidig er spam, for da presser en sine medbloggere rett til bunns. Tror ikke hun mente at det var spam, skulle bare «ta» meg. Jeg legger ofte ut 4 innlegg i løpet av dagen, har også lagt ut 5, noen ganger 3, 2, 1 og 0. Over en lang periode la jeg ut bare 1 om dagen, og noen ganger hoppet jeg over dager, men den gang var det interesse for blogg, liv i kommentarfeltene, og jeg hadde flere lesere med 1 innlegg da enn jeg har på den beste dag nå med 3-4 innlegg 🤷🏽‍♂️

          1. Ja, ikke sant! Vi synker som en murstein ved en dag med slakk, mens Stina jaggu har spenstet tilbake til topp 20 uten å ha gjort en dritt.. Det der med henne, er altså så drøyt!.. 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg