Etter stein kommer grein!..

 

Tro det eller ei, men jeg har faktisk klart kunststykket å bli innkalt til ekstratime hos tannlegen!.. Som jeg vil tro en del av dere har fått med dere fra tidligere innlegg, så er jeg altså i gang med en totalrenovering av nebbet. Dette innebærer jo tannlegebesøk annenhver uke i uminnelige tider. Men jeg klarer nå i tillegg å bli oppringt for en hastetime fordi de trengte å få tatt noen flere avstøpninger, og dermed gikk den tiden som er avsatt til blogging på arbeidsdagene i restauranten fløyten.. Men nå har jeg i det minste vært såpass strukturert at jeg under gårsdagens fotoseanse ikke nøyde meg med gårsdagens gråstein-utstilling, da jeg etter endt shoot av steiner, tok for meg av det kuleste av greiner, så here we go, altså!.. 

 

 

10 kommentarer
    1. Her er det såvidt kommet noen knopper på hekken og kirsebærtreet. Ikke noe å ta bilder av enda. Dine bilder var dritfine.

    2. Takker så mye 🥰

      Det er vel
      I grunnen først nå den siste uken det har skjedd noe på vekstfronten utover en og annen hestehov i veikanten i tillegg til de mikroskopiske antydninger til knopper på trærne. Jeg så faktisk årets første spirer av hvitveis så sent som i går, og så sent ute kan jeg ikke huske den har vært før!
      Det lot til at hele naturen rett & slett parkerte i sjokktilstand da vi brått fikk en skikkelig kuldeperiode ved månedskiftet, og at den ikke har fått summet seg igjen før nå 🤭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg