Extra Nyhetsinnlegg! – Skandaleblogger stiller til valg!!

EXTRA NYHETSINNLEGG!! 

 

 

ÅRETS VALGBOMBE!

Er dette vårt første møte med en fremtidig politikerspire som vil ryste konstitusjonen ved grunnvoldene?

Blogg-Norges plastikkronede skandaledronning har offisielt akseptert sitt kandidatur til det kommende kommune- og fylkestingsvalget av landets største helseorganisasjon, Mental helse, sammen med kollega- og nære venninne, Lene M. Kapstad. Om organisasjonen skulle lykkes i å få disse to inn i styre og stell, vil det iallefall bli bleat om organisasjonen!

 

Sjokkaavsløringene som rystet hele nasjonen!

Gry Henriksen (f.v) med ‘partner in crime’, Lene M. Kapstad

Midt i valgkampens hete, så fikk GV akkurat inn en melding om at kvinnen som i løpet av de siste par årene har gjort seg bemerket som et norges svar på den famøse skandalebloggeren Fie Laursen, braser inn med et nyoppnevnt kandidatur for en plass i styret for en av landets største kommuner på østlandet. Henriksen har imidlertid unngått å gjøre seg bemerket i en grad som strekker seg særlig utover de som tilhører egen- og de nærliggende målgrupper m.h.t voksne, samfunnsengasjerte mennesker med et tilløp til å helle mot det kontroversielle. Om hun skulle lykkes i å vinne seg en plass i det respektive kommunestyret, -for ikke snakke om (gud forby!) fylkestinget, så vil hun etter alle solemerker brått gjøre seg kraftig bemerket, -ikke bare i lokalmiljøet, men etter alt å dømme i det norske samfunnslivet som sådan.

Det er faktisk kun en snau måned siden Henriksen sist gjorde seg bemerket i form av de famøse avsløringene som rystet hele nasjonen så til de grader at selv ikke bildeavsløringen av kokainbruk i selveste kongefamilien har blitt gjenstand for nevneverdig oppmerksomhet på hjemmelige trakter etter Henriksens bombenedslag inntraff denne julidagen. Av tidligere anledninger der Henriksen har skapt furore, kan nevnes den avbildede rotbløyten med den særs kontroversielle innvandringskritikeren Roger E. Pettersen, der de to figurerer på en serie av bilder i synlig beruset tilstand omsluttet av et fiolett ‘horelys’ på sistnevntes leilighetsveranda, samt at hun, i følge med hele Norges Mamma på hjul, Vivian Brosvik, i forbindelse med utdelingen av bloggerprisen gryXenAwards– i 2021, var involvert i en sedelighetsskandale som endte med at Facebook faktisk gikk ut og sensurerte all omtale vedr. sistnevntes utmerkelse dette året.

Gry Henriksen opererer ofte i tospann med Roger Endré “Bunny” Pettersen, som er viden kjent for sine særs kontroversielle uttalelser i hht fremmedkulturell innvandring, m.m. Her er de to avbildet under ei real ‘rotbløyte’ på Pettersens leilighetsterrasse høsten 2021.

Et potensielt fylkesting bestående av to av landets mest kontroversielle aktører

Det er jo viden kjent at den (særs) omdiskuterte bloggeren og Rødt -politikeren Britt H. Bøhler stiller til ghenvalg for sitt lokallag. Men at også Henriksen nå kaster seg inn i kampen om de respektive plasser i kommunestyre- og i ytterste konsekvens, fylkesting, var det derimot ingen som hadde sett for seg før altså ‘bomben’ slippes i det valgkampen tetner seg til for alvor.

I ytterste konsekvens, kan vi altså allerede nå ende opp med en situasjon der Henriksen kan ende opp i selveste fylkestinget sammen med den verbale knock-out -sluggeren Britt H. Bøhler, som av mange er blitt stemplet som ‘riksmobber’ blant landets nettutgivere. Bøhler har riktignok gått ut med at hennes politiske ambisjoner er rettet mot de lokale saker i kommunepolitikken, men det ville overrasket stort om hun ikke hadde foretatt en revurdering på dette punktet dersom muligheten for en plass i maktsenteret for fylkesgiganten Viken dersom det skulle vise seg at Henriksen ville besitte en av de øvrige plassene. Og da har vi brått intet mindre enn en tidsinnstilt bombe gående i norsk lokalpolitikk hvis eksplosivitet vil strekke seg utover hele kongeriket og mere til!

Henriksen kan også skilte med sporadiske modelloppdrag i en peripode som strakk seg over flere tiår! I den forbindelse, har hun gjentatte ganger gitt uttrykk for at det rebelske var den uttryksformen som avstedkom svært naturlig for henne å portrettere.

Dawn* for president?

*engelsk f. ‘gry’. red.anm

Nå skal det imidlertid sies at mulighetene for et slikt scenario er mikroskopiske. I realiteten, må en vel kunne si den reelle risikoen for at dette skal gå troll i ord først må sies å gjelde for neste kommune- og fylkestingsvalg dersom Henriksen skulle få karet til seg en plass i lokalstyret denne høsten. Klarer hun å komme seg igjennom dette nåløyet, er nemlig hennes skandaløse persona av en slik karakter at den er særs forlokkende på opprøreren i oss. Og siden dagens politiske situasjon er så til de grader preget av vanstyre og manglende kvalifikasjon til å lede en nasjon som Norge, med de beslutninger som dette innebærer, at hennes friske, små-harry inntreden pakket inn i en fremtoning som best kan beskrives som en ‘Celina Middelfart gone bad’ vil kicke inn som en velgermagnet uten sidestykke. Det er da vi VIRKELIG har grunn til uro for hvilke konsekvenser som vil kunne avstedkome at denne virkelighetens ‘Slim Shady’ får innpass i maktens korridorer.

Følg den videre utviklingen i saken

Vi i GV vil holde deg løpende oppdatert hva denne saken angår i løpet av dagen, og de påfølgende dager, der vi umiddelbart vil gå ut med det som videre vil skje i forbindelse med denne sjokknomminasjonen.

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det er jo en media- skandale av internasjonale dimensjoner. Hvordan i huleste kan dagens Bloggere godta dette av VG og Tv2. Leser til min store forskrekkelse en sak i VG i dag om ei jente som heter Linnea, som har blitt outet,deepfake , eller hva det nå heter. Hun hadde lagt ut noen sexy bilder på en eller plattform. I en sort tanga. Så hadde noen jaggu meg retusjert bort tangaen og de to frimerkene oventil.. Jenta var hysterisk og muligens en av rekken av de av landets største helseproblem , flest jenter og noen gutter som får store psykiske problem i ung alder grunnet kroppspress , dårlig selvbilde og kanskje en liten hvit pose.. og alkohol. Ref. til innlegget ditt her en dag. “Kan det bli for mye fokus på Mental Helse” Hadde tenkt å svare deg med kortversjonen “Ja”

      Så kommer jeg til poenget. I VG står der at denne jenta er med i 2023 sesongen av den populære serien Bloggerne. Så kommer jeg enda en gang til poenget. Hvordan kan dagens Bloggere godta dette. Hvorfor er ingen av de med i 2023 utgaven? Hvorfor er det ikke en underskriftskampanje på gang mot TV2. Det er jo for pokker mediegiganten Egmont som eier både TV2 og Blogg.no. Follow the money er det vel noe som heter, kan det være at det er mer å hente hos de som har valgt det mere internasjonale fancy “stuerene”
      Influencer image Eller som hun sa det en av de tidligere mest “berømte” bloggerne fra Finnmark et sted. E æ ikke en bløgger,Æ æ en blogger. Altså, kanskje bare finnmarkinger og sunnmøringer skjønte den. Har noe med fisk å gjøre. Så da æ æ ikke lenger en en blogger æ æ en influenser.. Sorry stokker sikker litt om med æ og e.

      Så kommer jeg kanskje til det egentlige poenget, og det er til deg. Har sakt det før, gjentar det. Du har en humor og selvironi, blandet med spøk alvor og intelligens
      Derfor ser jeg meg for meg deg , i Dagsnytt 18 i Debatten, Laga litt positivt rabalder, komme på forstesia i VG og DB og så blir det Nytt på nytt..For å bli invitert dit skal du ha intelligent humor, Og “nesten” vite hva du snakker om. Som du.
      Haha nå trykker jeg på publiser uten at jeg har brukt den kunstige intelligens Appen 😉

      1. *haha* Du kan så si.. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sittet og vridd hodet i fåfengte forsøk på å kunne finne noen som helst av mulige, mer eller mindre plausible forklaringer på Egmonts regelrette selvsabotasje i hht styringen av blogg.no. Jeg mener.. Her har vi altså en gigant av et mediekonsern, som i tillegg til alt fra blader til riksdekkende nyhetskanaler, også sitter på på landets største blogg-plattform..
        For å nå til topps, slik dette selskapet syntes å ha gjort, så tilsier jo dette at de har måttet sørge for at de innkluderte foretakene de hhv har startet opp- eller investert i er lønnsomme. Så hva i granskauen er det da som forklarer en opptreden som i mine øyne gir direkte assosiasjoner til konkusjspekulasjon ved første ‘dump’ i veien hva Blogg.no angår?? Det begynte i nøyaktig samme momanget som de ‘rosa’ forsvant; All promotering, og muligheten til sådan, bortsett fra hjemmesiden, opphørte. Dernest, lot de Harm & Hegseth sitte på VG-TV og proklamere blogg-genren for død og begravet (husker jeg satt og brølte til Morten Hegseth igjennom skjermen i det han satt og messet om at det ikke var en forbannet blogg igjen, -mens han skrollet nedover blogg.no’s side som var proppfull av nettopp blogger). Videre, fulgte bortfallet av ekstrapromotering av topp 20 -bloggene på sidetoppen, før besøksstatistikken i kontrollpanelet brått var passé, og tilsynelatende umulig å gjenopprette..
        Jeg mener.. De som drifter et slikt selskap som Egmont, burde en jo kunne forvente så verdien i at de bloggerne som tok over i kjølvannet av de rosa stilte med en hinsides bredere apell i befolkningen enn den tidligere målgruppen bestående av ungjenter mellom 16 og 25!?? – Toppen 30! Det ENESTE de etter alt å dømme hadde å gjøre for å få denne nye gruppen av voksne bloggere til å bli mer lønnsom enn de rosa noengang hadde vært, var å besørge den enkleste, og ikke minst totalt kostnadsfrie promotering i EGNE plattformer! Det er liksom hakket for banalt til at jeg evner å ‘kjøpe’ at det ikke bedrives en eller annen form for bevisst sabotasje ved ikke å foreta seg det minste i den retning. De har jo ikke engang gått inn og gitt oss muligheten for selvpromotering i noe sånt som Kvinneguiden! – Også setter de liksom spikeren i kista ved å kjøre ‘Bloggerne’ uten en eneste forbannet blogger i casten. – Ikke for dét.. Her skal jeg ligge noe jævlig lavt, for med den flaksen min, så sitter jeg brått der med TV2 på tråden, mens jeg svetter som besatt der min uvilje til en sånn deltagelse brått blir lei å gjennomføre i det jeg blir stilt til veggs med egne klagemål *haha*.
        – Ang. den valg-greia, så vil jeg vel si muligheten for at jeg faktisk velges inn praaktisk talt er ikke-eksisterende. Men OM det så skulle vise seg at verden faktisk er enda mer gjennomsyret av galskap enn jeg hadde kunnet forestille meg, slik at jeg brått står der med plass i kommunestyret, så kjenner jeg meg selv såpass at jeg heller ikke i den settingen vil klare å holde kjeft så mye som en time inn i det første møtet 😛
        Jeg har jo ved gjentatte anledninger blitt spurt om ikke politikk ville vært noe for meg, men problemet er at jeg ikke vil fikse å stemme mot egen overbevisning der jeg er uenig i det partiet jeg måtte representere. En interesseorganisasjon som Mental Helse, derimot, blir jo noe ganske annet, da jeg da kun vil være bundet til de saker som er på dennes agenda..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg