Favoritter fra A til Å

I tråd med at en ny bølge ‘fra A til Å’ har oppstått i bloggverdenen, så tenkte jeg det er på sin plass med en oppdatert utgave fra versjonen jeg gjorde i forbindelse med forrige bølge som fant sted i 2019 (som popper opp om du klikker HER).

 

 

Adam Lambert:  Verdens beste vokalist!

Bunny-Trash:  Partner in crime!

Cola:  Favorittdrikk!

Dagslys:  Gjør en så mye mer opplagt!

Ex on the beach:  Min ‘guilty pleasure’ hva TV -serier angår.

Fallskjermhopp:  Et ‘must do’ i løpet av livet!

Gaver:  Elsker gaver, både som giver og som mottaker!

Hund:  Blir snart ‘hunde-mamma’ igjen, og gleder meg helt vilt!

Internett:  Totalt avhengig!

Julen:  Høytiden over alle høytider!

Katt:  Elsker hver eneste ‘pelspøbel’ over alt på jord!

Livet:  Hvem elsker ikke livet, liksom!?

Mamma:  Som så mange andre, har jeg verdens beste mamma!

Norge:  Norge er såvisst ikke perfekt, men så forbannet mye bedre enn ethvert annet land!

 

 

Ost:  Elsker de fleste typer ost!

Pappa:  Har også verdens beste pappa!

Queen:  Verdens beste band!

Romaner: Elsker å lese!

Smågodt:  Elskes like høyt i dag som da jeg var barn!

Telefon:  Hvordan fikk vi tak i hverandre før mobilen ble allemannseie!?

Universet:  Er jo ‘space-geek’ på toppnivå!

Venner:  Hva ville vel livet vært uten gode venner!?

Wikipedia:  Har svaret på alt!

Xylofon:  Like gøy å spille i dag som det var som barn!

YouTube:  Alt jeg ønsker å se finnes her!

Zoo:  Av den gode sorten der dyrene får leve gode og trygge liv, slik at bla.a truede dyrearter bevares!

Ærlighet:  Si det som det er, og ikke slik andre mener det burde være!

Ønskedrøm:  Hvilken følelse er vel bedre enn å ha oppnådd noe en har jobbet hardt og lenge for!

Åndenes makt:  Er hinsides fascinert av ‘åndeverdenen’ og det såkalt paranormale!

 

10 kommentarer

Siste innlegg