For Penger de kommer, for penger de drar..

I innlegget jeg publiserte for noen dager siden, omhandlende den totale berøringsvegringen som råder blant landets politikere (hvilket du kan lese ved å klikke her), ble det påpekt at Norge, slik vi kjenner det, avhenger av at graverende tiltak mot den skade som forårsakes av at for mange fremmedkulturelle innvandrere på samme sted. 

Mens jeg argumenterte for å spre de nyankomne til steder der det er behov for folk istedet for å stue de sammen der det allerede er for mange, kan det nå se ut som om Sverige, helt i tråd med sin ultimate konfliktskyhet, ironisk nok har klart å snuble over hva som etter alle solemerker ser ut til å være den ultimate løsningen på problemet: 

Nemlig det som løser de fleste problem; Penger.. 

 

Stadig villere konspirasjonsteorier går troll i ord

(foto: Gorm Kallestad / NTB)

 

Det viser seg nemlig at folket som ikke har evnet å ta stilling til en dritt siden Napoleonskrigen(!) som en sjebnens ironi har kommet over hva som later til å være den endelige løsningen på feilslått innvandrings- og intergreringspolitikk, med all den faenskap som følger. – Og det attpåtil fullt og helt i den svenske feighetens ånd.

Vel så ironisk, må det vel sies å være at det ikke var Norge som lanserte denne lølsningen, rett og slett fordi det er snakk om intet mindre enn kongerikets varemerke- og inngangsport til å få spist kirsebær med de som i utgangspunktet skulle vært alt for store til å befatte seg med oss; Altså penger.

Sverige har nemlig begynt å tilby hver og en av landets uhorvelige antall fremmedkulturelle innvandrere kr. 350 000,- for å ta med seg flyttelasset tilbake til opprinnelseslandet (- eller wherever, bare det er utenfor Shengen), med den følge at folk i skrivende stund strømmer mot landets flyplasser med en god ‘chunk’ svenska kronor i fickan. Ut i fra hva vi har sett til nå, er det reinspikket eventyrmagi knyttet til disse svenskepengene, da de vedsiden av sin gitte egenskap i hht økt kjøpekraft, tydeligvis eliminerer alt av den fare for tortur, henrettelser og det som verre er som har lagt til grunn for at de i sin tid kom, så vel som at de ble.

Halleluja! tenker nå jeg, for er det noe dette landet har, er det jo penger!!

 

Den økende gjengvolden og andre utkomme av en feilslått innvandringspolitikk krever at drastiske tiltak iverksettes pronto. Og jaggu kan det ikke se ut som om svenskene, av alle, har funnet løsningen!

 

Selvsagt blir dette jævla dyrt for søta bror, da 350K per hode tilsier at bare det å få ut en vanlig nordisk familie bestående av to voksne og to barn er priset til 700.000,- ferdig prutet. Og disse her har det jo med å avle frem flere avkom enn som så. Men sett i sammenheng med hva de koster staten pr.år, er det allikevel for småpenger å regne. I tillegg til trygden en uforholdsmessig høy andel lever på, har en jo også de kostnader som følger den ødeleggelsen de forårsaker, i tillegg til det som ikke kan måles i penger; Nemlig folkets liv og helse, og det å få landet sitt tilbake. Stockholm har vel i realiteten vært styrt av ‘juggene’ fra et temmelig tidlig 90 -tall, før altså kurderne tok over, og selveste Ragnarokk brøt løs. Og med tanke på det tette båndet, med den ditto tilnærmet frie ferdselen mellom Sverige og Norge, er hva som nå ser ut tyil å bli en masseutvandring fra Sverige også gunstig for oss her på berget.

Men det er ikke dermed sagt at dette er nok. Her er det, så langt jeg evner å se, bare å henge seg på den svenske betalingsmodellen, som jo også er fullt og helt i våre berøringsvegrende styresmakters ånd. Da slipper de jo disse ubehagelige konfliktene som de har gått ut av sine gode skinn for å unngå i tiår til ende!

10 kommentarer
    1. Så interessant. Dersom jeg selv var en del av den vaktstyrken som en vakker dag henter deg inn for å kartlegge hvor du egentlig står – hvem jobber du for? – så ville dette vært mitt første spørsmål: Er du nå eller har du noensinne vært i kontakt med individer som hovedsaklig livnærer seg på å pushe rusmiddelet alkohol til befolkningen?

      1. Hæ!??..
        Beklager, men jeg kan ikke for mitt bare liv se hvordan min arbeidsplass og hvem jeg har vært i kontakt med opp igjennom er relevant i hht problemstillingen bestående av at det er blitt tillatt et i overmåte høyt antall innflyttere med en kulturell tilhørighet som skjærer seg fullstendig med vår, hvorav utkommet er at de ødelegger både trygghet og verdier. Men for all del..
        Jeg har selvsagt vært i en eller annen form for kontakt med folk som hhv smugler et viss kvanta alkoholholdige drikkevarer- og/eller brenner selv. Hvorvidt dette har vært deres hovedinntekt, kan jeg imidlertid ikke svare på. Selv jobber jeg som hhv bartender/servitør, hvilket, ironisk nok fører til at jeg sjelden nyter alkohol selv. I tillegg til dette er jeg kasserer og styremedlem i Mental helse, samt at jeg tjener en slant på blogg og SoMe.
        – Nå som jeg har besvart dine spm. ville det jo vært fint om du hadde kunnet argumentere hvordan DU mener vi best kan løse det respektive problemet som innlegget tross alt tar opp. Om andre lar seg affisere på ett eller annet vis av disse tåpelige hersketeknikkene dine, vet jeg ikke. Muligens gjør de vel det siden du tross alt benytter deg av de. Men for meg sier de ikke annet enn at vedkommende som benytter seg av slike forsøker å vinne frem i en debatt uten å ha noe å argumentere sin sak med. Når sant skal sies, fremstår vedkommende i beste fall uvitende, og som oftest rett og slett litt dum, for å si det på godt norsk. For mitt vedkommende, blir det sånn der at jeg liksom ikke får bestemt meg om det er mest morsomt, eller at dumheten rett og slett blir fysisk smertefull å bivåne. Det koker igrunnen ned til en lightversjon av det dilemma jeg har i forhold til Donald Trump: Er han mest morsom, eller er det mest vondt å være vitne til at den jævla idioten som ikke engang mestrer sitt eget morsmål har 50% sjanse til å bli president for planetens største militærmakt for andre gang..
        Målet med å gå inn i en debatt, må jo være å kunne overtale ens meningsmotstanmdere, -iallefall moderere synet deres! Og den sikreste måten å feile i så måte, er å ikke komme med noen argumenter som taler din sak!

        1. Hensikten min er ikke å argumentere, men å “vise deg noe” du åpenbart ikke har tatt med i beregningen.

          1. Like forbannet er du nødt til å verbalisere hva det dreier seg om.
            Tolkninger har nemlig aldri vært min greie. Syntes det er tåpelig, unødvendig, og som regel ubegripelig/ubestemmelig. Jeg er en ‘straight forward kinda person’ med et rimelig godt ordforråd i både skandinaviske språk (vel.. minus Islandsk) og engelsk, så jeg kan faktisk garantere at en direkte tale ville blitt forstått fullt og helt, hvilket derav ville spart oss selv- og de som måtte skrolle nedover for om mulig å finne noe vettig relatert til temaet i kommentarfeltet.
            – Dessuten er det jo klin umulig å vite om jeg faktisk ikke har tatt med hva det nå er du refererer til i betraktningen. – Altså om det er en faktor som har vært med i den evalueringen jeg har foretatt for å komme frem til det standpunkt som er tatt i innvandrings- og intergreringspolitikken, bare at jeg ikke har prioritert å ta det opp i akkurat dette innlegget (Avgrensning/avkutting er jo påkrevet når det tross alt er snakk om blogginnlegg- og ikke ei bok), om det er noe jeg ikke har vært klar over, eller om det rett og slett er noe jeg gir flatt faen i. Jeg vet ikke!

            1. Det handler basically om “irrasjonalitet hos leseren”. Ingen av oss har noensinne noe annet, mer eller bedre enn “tolkninger”. Verken du eller jeg eller Titten motherfucking Tei. Bruker vi forstanden eller misforstanden? Eller er vi “rette” eller “vrange” når vi leser noe, om du vil. Det vet man aldri, men man må alltid ta høyde for det. Men nå har jeg sagt nok om dette. Jeg kommer tilbake til temaet ved en annen anledning, et annet sted.

        1. Tja med tanke på det er landet av berørings angst. Ser jeg ikke for meg at det skjer. Så blir jo spmt.Hva når de de først er kommet inn og har slått seg ned og bodd der en stund?? Ser en del hull i denne planen deres

    2. Jeg har den perfekte løsningen: samle de i et sted og NUKE them. Da blir alle glad og noen vil ikke ha lenger mye å skrive om i bloggene sine.

      1. Er jo ingen som tvinger deg til å lese blogger.
        Gå ut og lukt på en blomst. eller ta et magadrag av den friske luften utenfor husets fire vegger.
        Er jo hundrevis av andre ting du kan gjøre en å lese blogger på nettet. Det være seg denne,eller andres.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg