Fredagskjolen! (3)

Da var det jammen fredag igjen, hvilket vil si et nytt innlegg til Frodiths bloggerutfordring hvis plot er å vise frem kjolesamlingen ved å stille iført ulike kledninger hver fredag så langt lagret rekker.  

 

 

Denne ukens kjole er en knelang stroppekjole, hvit med sort  påtegnet mønster. Denne kjolen supplerer jeg bestandig med en jakke e.l som her, da jeg ellers føler mønstret blir en anelse for voldsomt til en spedbygd figur som min. Snittet er imidlertid midt i blinken for mitt vedkommende, og komforten er upåklagelig.

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg bruker nye kjoler og gamle kjoler. Poenget med kjolene er egentlig mest å feire fredagen. Gammel eller nye kjoler spiller ingen rolle. I går fikk jeg med meg en kollega, mannlig, til å stille i tyll-skjørt, fra kostymelageret, for alle må få være med å feire kjolefredag 😀 Vi la ut på intern-side på jobben 😀 Moro!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg