Frodiths januarutfordring: Tull & fjas, vann og ensom

Nye ord står for tur til å fortolkes i Frodiths januarmoro! Denne gang er det tull & fjas, vann og ensom som skal billedillustreres: 

 

Klikk her for siste utgitte bildetolkning i denne eventen!

TULL & FJAS:

En skal vitterlig ikke lete lenge for å finne noe fjas fra min side! Det være seg både i egen person..

..i form av blogginnlegg..

..og i form av ting og tang som har det med å dukke opp i min gale verden.

 

VANN:

Det er vel intet fotoemne som er mer ‘meg’ enn nettopp vann.

Store vann, så vel som små vann..

..så vel som vanndråper.

 

ENSOM:

Dette var en oppgave jeg trodde skulle bli av det mer vriene slaget å fortolke, men jaggu skulle det ikke vise seg at jeg hadde ett og annet på lur i arkivet som illustrerer ensomheten også!

..Her har vi jo faktisk slått to fluer, – i form av ensomhet i vann, i en smekk også!

6 kommentarer

Siste innlegg