Green-day (i anledning Frodiths catwalk -challenge)

Så var turen kommet til dag fire i Frodiths fargerike catwalk-challenge, og dag fire er i denne sammenhengen synonymt med ‘the green day’. 

 

foto: df-foto  

 

Utenomjordiske besøkende blir jo til stadighet referert til som ‘grønne menn’, men så vidt jeg vet har det til dags dato ikke vært en eneste henvisning til noen ‘grønne kvinner’, -inntil i dag!  Så når jeg kom over dette grønnhårede ‘alienated self’, syntes det bare rett og rimelig at ‘Gralien’ også fikk være med på denne grønne feiringen (haha):..

 

 

 

5 kommentarer
      1. Det eneste grønne plagget jeg har, er faktisk ei camo-bukse. Men som flaks var, hadde jeg heldigvis dette, som faktisk er fra en photoshoot hvor jeg faktisk fremstiller en typ kvinnlig Rambo, men hvor jeg bryter ut i latter akkurat i det bildet tas. Hendene mine er som en ser fremdeles knyttet i hht den boksestillingen med tilhørende psycho-aggressivt ansiktsuttrykket som ble ledd bort (haha)
        – Dette mislyckandes viser iallefall at intet er så galt at det ikke er godt for noe, -hvilket i dette tilfellet vil si denne grønnkledte bloggerutfordring 😀 😉

    1. Artige bilder og fin løsning på utfordringen 🙂 Militærgrønn har jeg ikke mye av, men er oppvokst med fargen (militærbarn). GrAlien var jo søt da ♥

      1. Takk 🙂
        ‘Gralien’ er fra en photoshop konkurranse for en 3-4 år siden, hvor greia var å lage typ tegneserie-/animasjonsfigurer ut av oss selv. Den ble til min store overaskelse premiert med en plassering ett eller annet sted blandt de 10-15 beste, så det ble dermed til at jeg har tatt vare på den 😛

    2. Grønnt og fagert 😀 Måtte ta meg en tur innom alle fargeglade på Catwalken til Frodith 😀 Men jeg er visst den eneste gubben som snubler rundt på den 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg