GRYXEN-AWARDS – ÅRETS ÆRESGRYXEN!!

Med heder og ære ble altså vår alles Mamma på hjul tildelt Årets forbilde-prisen i går, hvilket betyr at det kun gjenstår en eneste pris i årets GRYXEN-AWARDS. 

Prisen som juryen, altså Verdande og jeg, har trippet av iver etter å få annonsert i all den tid som er gått siden vi tok avgjørelsen i hht hvem som i dette herrens år 2023 skal få denne ultimate hedersbevillingen, ÅRETS ÆRESGRYXEN. 

Vedkommende tildeles denne prisen for sine utrettelige engasjement for miljøet her på blogg.no, sin innkluderende persona, sin urokkelige integritet, ufeilbarlige humor, sin finurlige måte å uttrykke sine standpunkt og verdier, og for i det hele tatt og være akkurat den one of a kind personligheten som hun er.

Og

ÅRETS ÆRESGRYXEN, 2023 ER: 

The one &only..

(klikk navneillustrasjonen over for et besøk på vinnerbloggen)

 

GRATULERER!!

 

Men så har det seg også slik at vi i juryen også syntes det var en kar som igjennom sin utrettelige smisk og smøring fra første nomineringsrunde har bidratt massivt til å få GRYXEN-konseptet kjent over det ganske land, for ikke snakke om at GRYXEN-awards 2023 har blitt den suksessen den har blitt, har gjprt seg fortjent til en HONORABLE MENTION;

Nemlig den one & only ALLAN KRISTENSEN, aka ALLANS VERDEN!

Juryen er nemlig unison i sin oppfatning om at smisk og smøring SKAL lønne seg, så..

GRATULERER!

 

Og med dette gjenstår det bare for oss i juryen å takke fra det dypeste av hjerteroten til ALLE som har klikket inn-, fulgt-, stemt-, og i det hele tatt bidratt til at GRYXEN-AWARDS, 2023 er blitt en suksess over absolutt all forventning, med et ønske om en riktig

GOD JUL!

15 kommentarer
    1. Gratulerer med æresgryxen til Frodith. Det synes jeg var veldig fortjent, godt jobbet av juryen. Og tusen takk til juryen for honorable mention, så flott at det kan lønne seg med smisk og smøring;)

        1. God jul til deg også Gry:) Virkelig flott gjort at deg at du har denne Gryxen Awards og bruker masse tid på den til glede for oss andre bloggerne. Flott diplomer lager du også:) Jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier vi er veldig takknemlige for at du orker å dra i gang denne prisutdelingen. Du fortjener absolutt en ærespris, skriver jeg, uten det formål å smiske akkurat, selv om det også kan ses på som at jeg er igang med smiskingen frem til neste Gryxen Awards når jeg skriver det. Jeg tror dog ikke du blir månedens blogger for januar og de første månedene etter jul, men når vi nærmer oss november det nærmer seg ny Gryxen (håper jeg), så kan det vel hende at det kan blir en månedens blogger-pris på hennes bloggende høyhet igjen:) Frodith må jeg ellers si var det veldig godt valg til å få æresgryxen:)

          1. Takker så mye, og god jul til dere også! – Og takker så mye tilbake for innsatsen i hht promotering, og i det hele tatt spicet det opp for at det skulle bli hva det har blitt. Det ville aldri ha fått den responsen om det ikke var flere som dro lasset m h t promotering. Det kuleste ved denne sesongen, er at Gryxen gikk fra å være min greie til å bli alles greie, for ilke snakke om at det gikk fra å være en fremsnakk- til en reell utmerkelse.
            – *hehe* Det spørs vel om ikke dette månedens blogger-konseptet rett og slett hadde kollapset dersom jeg hadde dukket opp for 3 gang på rad. Jeg kan m.a.o leve med at en medblogger tar januartittelen (hva er vel en skarve januartittel vs. selveste festmånedtittelen uansett, så.. *hehe*)

    2. Tusen tusen takk <3 Dette vil jeg ikke glemme 🙂 Jeg blir ikke så lett rørt akkurat. Eller det folk forbinder med rørthet… Når andre griner av rørthet, så smiler jeg. I dag smiler jeg fra øre til øre, med en liten klump i halsen. Det er godt å bli SETT. Det er godt å vite at noen setter pris på en, om det er på blogg, eller om det er sånn ellers i livet. Og at noen ser meg, også gjennom bloggen, gjennom det skriftlige, og setter pris på det de ser. Det er godt det!! 🙂 Tusen takk til Gryxen-juryen, også på selveste julaften. Jeg vant ikke millionen i Flax-kalenderen viste det seg i dag. Men jeg vant Æres-Gryxen! Igjen, tusen takk. Og tusen takk for den store jobben dere har gjort med Gryxen-awarden, Gry og Verdande <3 OOOG… Gratulerer til Allan!! Han er noe for seg selv 😀 Gjør verden litt morsommere! God jul alle sammen!!

      1. Den var så bel fortjent & forunt!
        (- Og nå skjønner du vel kanskje også hvorfor jeg måtte få satt en stopper for GRYXEN- shoot på rød løper FØR julaften.. *hehe*)
        ☃️ GOD JUL! ☃️

    3. Gratulerer med Årets ÆresGryxen til Frodith! Hurra! Så vel fortjent! 😍 Gratulerer også i bøtter og spann til Allans Verden med Honorable Mention, som også er en fantabulastisk fin utmerkelse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg