GRYXEN-AWARDS! Stem frem din favoritt for Årets Mote og Skjønnhetsblogger!

 I det Vibbedille ble tildelt sin GRYXEN i går kveld, etter å ha blitt stemt frem som Årets DIY, -eller Do It Yourself -blogger, er det de mer rosakullørte blant oss som står for tur: Nemlig mote & skjønnhetsbloggerne. 

Ikke bare er dette hva som i de flestes bevissthet fremdeles står igjen som det som assosieres med en blogger, men de har også gått fra å være så overrepresentert som de vel kan få blitt til at de i en periode var regelrett underrepresentert. Men per i dag har vi endt opp med et knippe som kvantitativt utgjør en god ballanse, og kvalitativt er svært gode.

 

 

DE NOMINERTE I KATEGORIEN ‘ÅRETS MOTE & SKJØNNHETSBLOGGER’ ER:

•  ALLANS VERDEN

•  ANNEBE

•  FRODITH

•  HEIDI ROSANDER

•  LENA LYKKE

•  STINA

 

Dette er vel muligens den av genre-kategoriene som på forhånd fremstår som den som er aller mest åpen av samtlige denne sesongen. Grunnet den store spennvidden i både målgrupper og generelt konsept, er det iallefall for mitt vedkommende er umulig å se for seg et sannsynlig scenario m.h.t hvor dette bærer.

Det eneste jeg kan si i så måte, er at dette meget vel kan vise seg å bli bli et særdeles jevnt løp, der alle kan ende opp med å trekke det lengste strået til slutt.

Ergo er du nødt til å stemme dersom du har en favoritt blant årets kandidater i denne kategorien!

Og stemme kan du enten avlegge i kommentarfeltet under, ellerepost til:

[email protected] 

Stemmeurnene er åpne frem til i morgen, torsdag 14. desember kl. 13:30  

 

KNOCK YOURSELVES OUT, FOLKENS!

21 kommentarer
    1. Tenker Heidi er flott kandidat 😃 Hun reprensenterer en gruppe som gjerne ikkje for ofte er å se i motebilde, og HUN er en flott frontfigur og vise mye både lekre og sporty klær 🥰

    2. Det er en som skiller seg ut av de nominerte. Nemlig Allan. Ikke fordi han er mann, men fordi han motemessig tør å fronte sin egen stil. Når det gjelder skjønnhet er det vel få som har pushe mer hårfjerning enn han det siste året.

    3. Stemmer på Allan jeg, er det noen skjønne motebloggere her så må det være han med lady-shave og de fantabuløøøøse skoene han viste fram fremfor stortinget 😜🐰👍🏾

      1. Det var liksom ingen som reagerte på dette nei.. ærlig talt folkens. Det å stemme på Allans Verden i denne kategorien synes jeg bare er tøys. Alle liker Allan og han fortjener sin pris, men ikke som årets mote og skjønnhetsblogger. Allan selv skjønner nok at dette vil være respektløst mot de som faktisk legger sjelen sin i bloggen sin og faktisk leverer iht sjangeren. Han burde selv gi sin stemme til den han mener fortjener det mest. At GryXen er en uhøytidelig pris får så være, men gjennom det hele har flere skrevet om «verdige vinnere» og denslags, at Gry har brukt tid og energi på å sette alt dette sammen. Da vil ihvertfall jeg stemme nogenlunde respektfullt og utvise en grad av seriøsitet, og gi den stemmen til noen som virkelig fortjener det. Måtte bare som årets meningsytrer skrive hva jeg tenker om dette. Min stemme går til Lena Lykke!!

    4. Som vanlig er det vanskelig å velge, og i dag står det mellom Anne og Allan… Men siden jeg nominerte Allan pga. hans helt særegne stil og reklamer for skjønnhet i bloggen, må nok min stemme gå til Allan i dag. 😃

    5. I det ei heller jeg kommer utenom ‘O, du store’ med oppnådd 2.plass på topplisten, aka Allan, har den unge herren med den fargerike stilen definitivt tatt grep om åpningen av denne stemmerunden!

    6. Jeg stemmer helt klart på Allan. Mannen har jo bare så mange flotte dresser som jo bare en o`stor prominent toppblogger kan fremvise. Dessuten bor han på en flott plass! :)))

      1. Allan er et særdeles fargerikt kapittel for seg selv, -og jeg har hatt den regelrett episke ære av å bli skrevet inn i hans alternative verden i alt fra alle tiders ‘Bloggerne’ -cast til utnevnt fiskeriminister 😀 😀

    7. Jeg tar av meg den ufyselige toppbloggerhatten og stemmer jeg også, og jeg stemmer da såvisst ikke på en middeldrende mann på 55 år som nettopp har fått helvetesild på venstre siden av halsen og fremstår på ingen måte som noen skjønnhetsblogger. Jeg går for en av de flotte og flinke kvinnelige bloggerne. Jeg stemmer på Annebe. Det tar seg vel heller ikke helt bra ut å stemme på seg selv, så da får det bli slik:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg