Her har du Agenda 21 i sin helhet!!

Først mer eller mindre avfeide jeg den som en konspirasjonsteori uten (nevneverdig) rot i virkeligheten. Men etterhvert som tiden går, og det baller på seg med selvmotsigelser og paradox i Covid-19 -anliggende, kunne ikke lenger eksistensen av FN-planen ‘Agenda 21’ avskrives.. For å kunne finne ut av hva denne planen faktisk består av- og hva som er rent oppspinn, var jeg imidlertid nødt til å skaffe den til veie, hvilket skulle vise seg forbannet mye lettere sagt enn gjort! 

Men til alt hell skulle det altså vise seg at den som bare graver dypt nok, -den finner! – Og du kan selv laste ned dokumentet i sin helhet ved å klikke linken under: 

AGENDA 21

 

Om bare jeg hadde fått bestemme!

 

Jeg har ikke hatt all verdens med tid til å studere dokumentet selv, men i utgangspunktet så har jeg ringet rundt kapittel 5, da det er her den åpner ballet hva overbefolkningsproblemet angår:..

 

 

I all den tid som har gått siden jeg begynte å grave etter plausible forklaringer på den endeløse rekken av selvmotsigelser og logiske brister i COVID-19 -anliggende, har den, etter innsatsen å dømme, beskjedne mengde jeg har klart å grave frem vært relatert til denne (i utgangspunktet angivelige) FN-planen ved navn Agenda 21. Men selv om søkene har gått ensidig i den retningen, har jeg såvidt nevnt dette prosjektet som en mulighet i hht hvor en, helt eller delvis, kan finne forklaringen. Å komme med påstander uten å ha kildematerialet og/eller vitenskapelig beviste fakta 100% på stell, er for meg helt uakuelt, og når det jeg går ut med i tillegg er så kontroversielt som hva det iallefall var det første året, har det ikke å si noe en ikke kan vise til med 100% sikkerhet vært viktigere enn noensinne. Ergo var en kopi av de aktuelle punktene det minste som måtte skaffes til veie, – hvilket, som nevnt, altså skulle vise seg å være borderline umulig.

 

 

Så vrient var det å finne noe sikkert kildemateriale på dette her at det ble stadig mer usikkert om det i det hele tatt fantes noen slik plan, -og langt mindre at den inneholdt det den ble sagt å skulle inneholde!.. Men da det angitte hendelsesforløpet som ble sagt å skulle følge umiddelbart etter C19 skjedde fyllest i form av hhv en absurd prisøkning på strøm, fulgt av mat- og boutgifter (primært i form av en vanvittig økning av utlånsrenten i løpet av kort tid), ble brått saken en ganske annen! For at et opphauset virusoppkomme kunne skvises inn i noe sånt, er én ting, for det dukker jo til stadighet opp nye sykdommer som gis store dommedagsoverskrifter. Men når det i utgangspunktet absurde hendelsesforløpet som ble angitt å følge i kjølvannet av pandemiutbruddet brått går troll i ord, blir det brått noe ganske annet..

Her var det m.a.o bare å intensivere ‘gravearbeidet! – Og så sannelig skulle det altså ikke vise seg at den som leter, den kan finne det utroligste! – Eller det mest korrekte i den her sammenhengen, er vel snarere den som graver dypt nok…

Hvor mye av det som har skjedd de siste 2 1/2 årene som kan tenkes å ha sitt utspring i denne dyptgående globale handlingsplanen til de forente nasjoner, overlater jeg til den enkelte å danne seg en formening om. Det eneste jeg kan si i så måte, er at sjansen for at det her verket satt ut i praksis skal kunne skje fyllest uten at det avstedkommer med nevneverdige/merkbare ringvirkninger, er tilsvarende en snøballs sjanse i helvete.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg forstår ikke hvorfor dette var vanskelig å finne. Prøvde du Google? Jeg fikk det på første forsøk — og det viste seg å være en tredve år gammel handlingsplan “foran det 21. århundre” som så å si alle land har sluttet seg til siden den for det meste består av uforpliktende fraser.

      1. Den er jo åpenbart blitt langt mer tilgjengelig nå i det siste enn den var under koronatiden, da alt som i det hele tatt kunne tenkes å skape tvil rundt det bildet som ble oss forelagt ble sensurert over en av sko.
        Som sagt, er det opp til den enkelte å danne seg en formening om hva- og hvor mye en legger i det. Men siden folk flest enten har avfeid Agenda 21 som en konspirasjonsteori i seg selv, eller ikke har hørt om den i det hele tatt, ønsker jeg å bidra med det lille jeg kan i hht at så mange som mulig gis muligheten til selv å danne seg en formening om dens (eventuelle) rolle i hht det som har skjedd i verden de siste par-tre årene. – Og for at det skal kunne gjøres, er en unektelig avhengig av å inneha selve dokumentet, da selv et tilsynelatende objektivt referat av innholdet vil være farget av utgiverens personlige formening. – Meg selv innkludert 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg