Hva får folk til å mislike deg??

Vi alle har vel opplevd møter med mennesker vi bare ikke kan fordra, liksom det er de som åpenbart ikke kan fordra oss. Såpass er vi inneforstått med. Men det som er langt mer uvisst, er imidlertid HVA det er ved oss som gjør oss ufordragelig hos disse menneskene! – Vel.. D.v.s. inntil du får tatt denne testen..  

 

Stjernetegnenes creepy sider!

 

Liksom jeg elsker alt som er av slike quizz og tester, irriterer jeg meg gjerne like fullt over at resultatene sjelden stemmer overens med de faktiske forhold. Eksempelvis kan nevnes en test som etter sigende skulle avsløre den egenskap ved en som folk misunner, hvorpå jeg, som er blogger og restaurantansatt, fikk karriæremessig suksess med en beskrivelse som om jeg skulle ha strebet meg frem til sjefsstolen i Orkla.

Men like fullt som egne resultat er illustrerende for den endeløse rekken av et tilnærmet like elendig kaliber som det det nevnte eksemplet, vil jeg også si at den særheten jeg besitter gjør at en kan bedømme en av de sjeldne perler av treffsikkerhet ut i fra mitt resultat! – Og hva denne testen angår kan en vel trygt kunne slå fast at resultatet var temmelig treffende.. Men før du får vite hva det er ved meg som har det med å gnage seg inn i beinmargen på folk, så må du finne ut av ditt eget crap! – Og det gjør du helt enkelt ved å klikke bildet under;

 

 

Ferdig??

Da er jeg spent på hvorvidt ditt resultat stemte like godt som mitt;

 

That you just don’t care

The thing that makes your enemies the most angry is that you just don’t care about them. You don’t think about them at all. You’re too busy living your life to get swept up in their pettiness. You’re doing your own thing. And they HATE that. Your enemies think about you every day and you think about them never.

 

11 kommentarer
    1. Vel, jeg fikk samme svar som deg, og jeg tenker at dette blir feil da det er slik at jeg generelt ikke bryr meg eller tenker på disse trollene, eller fiendene som de omtales som her. Saken er, noe stort sett alle har fått med seg nå, er at jeg blir både provosert og forbannet av stalking og løgnspredning, det å bevisst prøve sverte meg eller andre med å vri og vende på og legge frem usannheter. I dagens samfunn er ‘krenk’ blitt en greie. Enten blir folk lett krenket, eller så har man lett for å påstå at motparten blir krenka, begge deler er bare irriterende hersketeknikker. Min dårlige egenskap er at jeg stort sett alltid tar til motmæle mot usannheter og hersketeknikker, istedet for å ikke bry meg. Men samtidig fungerer det veldig bra da jeg får ting ut av systemet, for da er ikke ting like irriterende lengre. I den virkelige verden tror jeg at det folk misliker mest med meg er at jeg ytrer meningene mine uansett, fordi jeg har mange av dem, og jeg lar meg ikke kneble av nevnte hersketeknikker og stigmatiseringer. Dermed kan jeg irritere selv en bløtkake.

      1. *hehe*
        Forsök på knebling har vel vist seg å väre rimelig fåfengt for både deg og meg 🤣
        Men når det er sagt, passer nok denne beskrivelsen meg mer enn den passer deg. For mens jeg praktisk talt er immun mot det som måtte komme av dritt min vei på nett, lar du unektelig lar deg rive med av personangrep, o.l, hvilket igjen får deg opp i ‘bloggkriger’ osv. Jeg svarer jo i aller höyeste grad jeg også, men for meg er det ren moro, hvilket gjör meg ‘umulig’ å krige med *haha* 😜
        Den her forskjellen er vel på godt og vondt, da det ene har fordeler det andre ikke har, og vice versa, men non the less, ville jeg nok snarere plassert deg i gruppen for rettferdighetssans eller den til Kari & Gunn.. 😉

    2. Haha, morsom test. Jeg fikk dette resultatet: That they’re not you. You’re enemies are mad simply because…they’re not you. They wish they were you. They wish they had your life. Only YOU can be you and your enemies can’t deal with that. They are jealous!

    3. Jeg fikk samme svar som Kari.
      Folk er visstnok misunnelig på meg fordi at jeg er meg. Og de kan ikke oppnå det ønsket siden kun jeg kan være meg.
      Ingenting jeg kan gjøre med det altså.

    4. Jeg mistenker at det bare er to mulige svar på testen. Jeg fikk “don’t care”-svaret på første forsøk. På andre forsøk valgte jeg konsekvent motsatt av hva jeg gjorde på første, og da fikk jeg “They’re not you”-svaret. Så gjorde jeg et tredje forsøk med omtrent 50/50 av hver fra første og andre forsøk, og da fikk jeg “don’t care” igjen. Jeg ser av både hovedinnlegget og de andres kommentarer at dere heller ikke har fått noen andre svar enn disse to.

      Én forklaring kan være at ingen som er fiender av noen, er det av noen annen hovedårsak enn de to nevnte.

      En annen forklaring kan være at dette bare er en tullequiz.

      Jeg skal ikke avsløre hvilket av disse to alternativene jeg finner mest sannsynlig, utover at jeg har en klar favoritt.

      1. *hehe* Det er vel iallefall en som har fått opp rettferdighetssans, men non the less kan det godt være at det kun er en 3, toppen fire mulige utkomme for hva jeg vet. 😛
        En sånn her quizz er jo i bunn og grunn kun for moro skyld. De vil jo, i beste fall, aldri avstedkomme med mer enn en overfladisk kategorisering. Men ikke desto mindre er det artig når resultatet som kommer opp har rot i virkeligheten, og ikke minst dersom de, slik som denne, også kan gjøre en bevisst på en karakteristisk egenskap ved en som en liksom ikke har tenkt på å definere..
        For mitt vedkommende, ER det nemlig så at jeg er utpreget immun mot sånt som nettroll, samtidig som jeg er fortrolig med at det er de som syntes jeg er noe herk ut av den annen verden *hehe*. Om så det kun skulle være to svar, så er to svar med rot i virkeligheten for de som tar testen langt p foretrekke fremfor 20 der det en får opp er helt på trynet *haha*. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg