Hverdagsbildet!

Hverdagsbildet er rett og slett et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Hvor pokker er barnevernet i hht barns krav på beskyttelse mot slike makkverk!?? ‘

Altså.. Har du sett noe så jævlig som dette makkverket som har stått standfast midt i skolegården på en av byens ungdomsskoler i gud vet hvor mange år!??

Siden dette er en del av byen jeg ikke frekventerer daglig, så skvetter jeg til over hvor usigelig smakløs- og ikke minst beyond creepy den faktisk er i det den trer inn i synsfeltet hver bidige gang jeg passerer den. Her skal det også presiseres at hvor heslig den enn fremstår på dette bildet, er det, tro det eller ei, kun for peanuts å regne i forhold til dens fulle og hele heslighet. Her ser du jo bare den øverste delen, og det ‘krympet’ ned til den respektive bildestørrelsen. I realiteten dreier det seg imidlertid om noe sånt som anslagsvis 2½ m av kunstnerisk gørr..

Så galt er det at selv om denne figuren hadde vært så vellaget og smakfull den kunne få blitt, skal det etter alle solemerker forestille en eller annen barne-TV -figur som jeg ikke kan fatte og begripe hvordan noen har ansett en skole bestående av 13-16 åringer for den ideelle lokaliteten. Men samtidig kan en vel takke faen for at den ikke ble plassert på en barneskole eller barnehage der figuren som sådan i utgangspunktet var hjemmehørende, for der den står nå, er iallefall de respektive ungene såpass store at de har en fair sjanse til å komme seg igjennom sine tre år i faenskapets nærvær. Jeg mener.. Yngre barn ville jo ikke hatt en snøballs sjanse i helvete til å komme seg igjennom flerfoldige år der de ble utsatt for en slik styggdom på daglig basis uten å pådra seg alvorlige traumeskader som etter alt å dømme ville preget de livet ut!

2 kommentarer
    1. Hahaha.. med en gang jeg då bildet skjønte jeg at du ville komme med eder og galle mot denne figuren, og SÅ rett jeg hadde 😂😂🐰

      1. *haha*
        Du har jo kjent meg en stund, -og jeg kan vel ikke se for meg at det tar så himla lang tids bekjentskap før en kan begynne å ane et mønster i hht ‘what kicks off my rants’ *hahaha*
        – Men når det er sagt, kan det vel umulig være noe relativt oppegående individ på planeten som kunne fått dette utysket i øyesyn uten at det avstedkom med en dose ‘eder & galle’ heller! Jeg vurderer å legge ut et innlegg der grusomheten dokumenteres i sin helhet, jeg er bare nødt til å foreta en risikovurdering i hht mulighetene for at noen kan komme til å ta skade av det synet som da vil møte de i det de klikker inn på bloggen.. 😛 😀 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg