Hverdagsbildet!

Hverdagsbildet er rett og slett et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Vokt dem for do-draugen!! 

Etter å ha måttet stake opp- og vaske ned toalettene i event-lokalene for etterlatenskaper i forbindelse med klargjøring for fredags-quizzen på jobb x-antall ganger, fløy jeg nærmest i flint da jeg sist torsdag ble servert en do verre enn noensionne.

– Vel.. Kanskje ikke umiddelbart, da jeg hadde mer enn nok med å brekke meg, men dog såpass at jeg fikk avsagt både streiketrusler og eder og galle før jeg dro hjem for dagen.

Såpass rødglødende var jeg tydeligvis at bossen lot meg få legge ut om planlegte plakater med varsel om offentlig ithengning om jeg skulle finne ut hvem denne/disse ‘driteren/driterne’, som vi kaller de, er uten innvendinger what so ever.

Etter jeg fikk en lovnad om at disse toalettene ville bli avstengt for bruk av gjester i underetasjen neste gang noe slikt ble oppdahget, hadde leg fått sagt mitt der, og var dermed klar for neste trinn i utrasningsprosessen bestående av å rase av gårde akkopagnert av mumlende bannskap, som så glir over i en slags turbokreativitet. Herav ble så det nedtegnede kvad utformet, hvorav jeg faktisk har rast såpass fra meg at jeg i det minste er i stand til å se humoren i det poetiske makkverket ved hjemkomst, så jeg knoter det ned før det går i glemmeboken.

Når jeg så dagen etter skulle lage i stand en plakat eller noe, så slo det meg; Nå skal jeg jaggu smekke sammen en doplakat i samme slengen, for å se hva bossen sier!

– Og her er altså det kreative utkommet av min velrettede harme denne torsdagen.. Om den ikke akkurat egner seg på en vegg ute i offentligheten, syntes jeg dog den passer en offentlig blogg hvor det er godt over gjennomsnittet høyt under taket som hånd i hanske..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg