Hvilken stil matcher din personlighet?

Svært mange forsøker forgjeves å finne deres egen stil, mens andre føler det er på høy tid med en aldri så liten oppgradering, uten at de evner å finne ut hvor de skal begynne.. – Ja, selv for de som tilsynelatende HAR funnet frem til en stil de føler er den rette for dem, syntes det både interessant og morsomt å finne ut om denne samsvarer med resultatet av en stil-personlighetstest..

 

 

Selv kom jeg ut som minimalist, -hvilke trekk samsvarer med hvilken stil jeg som regel kjører: Symmetrisk, klassisk, rene linjer, moderat bruk av mønstre, m.m.  I tillegg til å få definert stilen din, kan du også klikke deg inn på ulike antrekk tilhørende din stiltype for inspirasjon.

Om du skulle ha lyst til å prøve, kommer du raka vegen til testen ved å klikke HER
(- Og bare så det er sagt, så er ikke dette betalt på noen måte, men kun jeg som har funnet noe jeg syntes var så kult at jeg fikk lyst til å dele)

4 kommentarer
    1. Enkel og fin kjole du har på deg på bildet..og den kledde deg godt 🙂 Har ikke sjekka testen..gjør det senere ..men tenker at jeg har en klassisk og sporty stil …det trives jeg best med i allefall.. Ønsker deg en fin morgendag <3

      1. Ja, du har vel igrunnen en stil som har mye til felles med.min, for.jeg ser jo at veldig mye av klærne.dine er.klær jeg kunne kjøpt selv 🙂

    2. Kledelig kjole! 🙂 Tror ikke jeg har noen bestemt stil… Endrer seg med humør, vær og vind… Noen ganger liker jeg svart, noen ganger liker jeg fargerikt. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg