HVIS JEG VAR DEG! – andrea sveinsdottir (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

14

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

ANDREA SVEINSDOTTIR! 

 

Da var turen kommet til hun som vel må være ‘the last girl standing’ av de tidligere så tallrike reality-bloggerne, Andrea Sveinsdottir (Dagens blogg -omtale).  Og selv om det overhodet ikke har vært noe å utsette på de som har falt fra, so to speak, må jeg ærlig innrømme at det er den beste av de som har bestått. Andrea har i mine øyne en mer jordnær, og derav sunnere profil enn ‘normen’ innen sitt slag, for selv om Andrea så langt i fra fronter noe fattigmannsliv hun heller, så holder hun seg innenfor det som kan sies å være et normalt, norsk levesett fremfor å fronte slikt som Louis Viton -babyvesker, plastiske inngrep, 8-10 reiser til fjerne himmelstrøk pr år, og 800m2 drømmeslott med ditto interiør.

Jeg liker Andrea og det hun står for, i tillegg til at fotokunsten hennes er ut av denne verden, så det skal bli en svært så interessant utfordring å forsøke å lande en Andrea Sveinsdottir -persona uten å gjøre så alt for mye skam på henne.. Hvorvidt det lar seg gjøre, gjenstår jo å se, så følg med i morgen!

2 kommentarer
      1. Forhåpentlig faller den i smak, selv om denne 20 -something dama må sies å være dønn kjedelig i forhold til den rotbløyten vi to kunne varte opp med *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg