HVIS JEG VAR DEG! – andrea sveinsdottir (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

ANDREA SVEINSDOTTIR! 

 

Andrea Sveinsdottir ble først introdusert for folket igjennom sin deltagelse i Paradise hotel for en 3-4 års tid siden, for så at hun gjorde reality-comeback høsten det påfølgende året i dating-serien ‘Love Island’. Her gikk hun helt til topps sammen med kjæresten Morten, som nå er hennes samboer og forlovede. Som blogger, faller Andrea under kategorien ‘rosa-blogger’, -en innmari god ‘rosa-blogger’, vel og merke!.. I det jeg ikler meg rollen som Andrea, kan jeg nå avsløre at jeg har inngått en avtale med spinn-off forretningen til den velkjente nettbutikken Nelly-, nemmelig Belly.kåm, hvilket er en matvarebutikk – der det tilbys en ektefølt butikkopplevelse hjemme i din egen stue! Og det er altså her jeg i dag skal foreta min ukeshandel som Andrea Sveinsdottir..

 

 

UKENS MATINNKJØP HOS BELLY.KÅM!

 

Hallo, alle mine fine!

I dag har jeg faktisk vært og handlet ukens matvarer her hjemme i min egen stue! For med et sett Virtual reality -briller og butikk-appen til Belly.kåm, så får du nemlig gått rundt og handlet i en virituell butikk på akkurat samme måte som ved en fysisk tilstedeværelse! Bare at du er hjemme i stuen, og dermed slipper å drasse på tunge bæreposer frem og tilbake, da varene i stedet vil bli levert på døren innen 45 minutter.

Fjordland må man ha, for jeg får jo ikke middager preparert av kokker på jobb sånn som bla.a en medblogger her på blogg.no. Siden jeg kun jobber med blogg og SoMe, må jeg lage alle måltider selv når jeg ikke spiser ute.

Dessuten går det jo med noen pølser og frossen-pizzaer i løpet av en uke her i huset.

Drikke må man jo også sørge for å ha i hus nå i sommervarmen. Og som dere ser, craver jeg sykt på energidrikker om dagen!

Ost, både brun-, gul- og smøremyk, er jo også et must!

– Og det samme gjelder jo makrell i tomat!

I bunn og grunn, består jo min matvarehandel av akkurat de samme varene som blir kjøpt inn av alle og enhver her til lands, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor vi rosa-bloggere på død og liv skal legge ut disse innleggene hver eneste uke. – Og at de faktisk får sykt mange til å klikke seg inn på bloggen, er enfa mindre forståelig! Men siden dere tydeligvis liker at jeg deler disse innleggene, så spiller det jo ingen rolle om jeg tenker de er intetsigende! Da fortsetter jeg jo å dele det som dere vil ha.

 

 

6 kommentarer
      1. Ikke si meg at du ikke har fått med deg ‘Ukens innkjøp’ -innleggene som var fast innslag hos alt som var mer eller mindre ‘rosa’ da disse fremdeles blogget!? 😀 😀 😀

        1. Skjønner ikke hvorfor dere sier at rosabloggerne er borte. Skråler man seg nedover lista, så er da MANGE som man kan karakterisere som “rosa”, (uten at ordet OVERHODET er nedlatende ment fra min side): De aller største profilene er kanskje borte fra plattformen, men det kryr i jungelen under. Heldigvis 🙂

          1. Hmm.. Du har nok rett i at jeg kanskje har vært hakket for snar til å avskrive denne genren, her. – Og godt er det, for disse er jo en likeså viktig del av et mangfoldig bloggkonsept som enhver annen genre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg