HVIS JEG VAR DEG! – anna rasmussen (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

23

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

ANNA RASMUSSEN! 

 

 

Dersom så var at denne skjebnegudinnen en finner i de gamle religioner og mytologier hadde eksistert i virkelighetens verden, så ville denne eksistensen ligget og vridd seg i krampelatter over sin egen forkvaklede humor i skrivende stund. – Og ofret for hennes ondsinnede pek med denne garanterte vellykkethet, ville vært meg..
For det er jo rett og slett for dumt; På torsdag, så velger en av mine favorittbloggere å slette hele utgivelsen, for så at jeg dagen etter (altså i går) setter morgenkaffen i halsen i det jeg får se hva som nesten blir en for absurd tilfeldighet til at det ikke er iscenesatt; For som om hun var satt inn i Mette Asks sted, så popper atter igjen den ENESTE bloggeren jeg NOENSINNE har viet et innlegg med negativ omtale uten at dette har vært svar på tiltale.. Hvilket vil si vedkommende er den ENESTE hvis handlinger jeg, i løpet av mine 3 1/2 år som blogger, har opplevd som så langt utenfor det akseptable at jeg ikke ar evnet å se de som ‘menneskelige feilgrep’. – Hvilket skulle si det meste i det jeg er blant de som til og med kan finne mord forståelig! Hvem det dreier seg om, anser jeg for opp og avgjort, liksom hva saken som sådan dreier seg om, så lar jeg  det respektive innlegget tale for seg..

Men når det er sagt, så er også denne dama nødt til å gis en ny sjanse, i betydningen å være åpen for at en utvikling har funnet sted i løpet av tiden som er gått siden den respektive ugjerning ble begått.. – Om vedkommende vil sette pris på mitt utviste storsinn, har jeg imidlertid nada formening om, i det dette innebærer et umiddelbart identitetstyveri som skal komme til uttrykk i dette andre innlegget som blir henne til del av meg. – Hvordan jeg ser for meg dette skal gå? Det har jeg ikke peiling på! Så her er det bare å henge seg på, å følge med i neste episode av ‘Gry alias Anna aka Mutter’n til Michelle’..

2 kommentarer
    1. Oi, og når jeg leste videre ved å følge linker kom det mye spennende opp her. Aldri lest mammablogger, bare vært innom, og jeg liker ikke eksponering av barn på denne måten for klikk, enda verre når det gjøres for penger. Historikken til AR viser jo at hun går beyond for attention og penger, svindel attpåtil – skulle vært blokka av Egmont forlengst!

      1. ‘Mamma-blogger’ som genre interesserer meg jo ikke, liksom jeg overhodet ikke har noe grunnlag for å mene noe som helst ang. hvordan den enkelte gjør ting m.h.t å inkludere ungene sine på blogg og SoMe. Med andre ord, ville denne bloggeren ha kunnet begynne- og slutte å blogge elt etter eget forgodtbefinnende uten at jeg så mye som ville ha enset henne om det ikke var for den svindelsaken. Grunnen til at jeg kicket så til de grader på det som ble gjort her, er jo at det var gjort med et sånt overlegg at det utelukker absolutt alt av formildende- og forklarende omstendigheter! Hadde det f.eks vært gjort en uting på impuls i en presset situasjon, ville jeg ha vært hur forståelsesfull som helst, men dette her er så systematisk og bevisst utført, i tillegg til at det strakk seg over en såpass lang tidsperiode at jeg den dag i dag kjenner tilløp til utslett bare av navnet til den her dama..
        Jeg tenker m.a.o som deg; At hun burde blitt utestengt fra forlaget, i det dette ikke er snakk om ytringer, men grov misbruk av stilling/posisjon i den hensikt å begå en åpenbart overlagt svindel av et betydelig beløp..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg