HVIS JEG VAR DEG! – annebe (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

83

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

ANNEBE! 

 

Da var det igjen dags for å rappe personligheten til en av de jeg har blitt riktig så godt kjent med her på blogg.no; Nemlig Anne aka Annebe! – Og her er det faktisk ingen tvil om hva som skal frem i lyset; Nemlig ‘modell-Anne’. (Bli kjent med Annebe i dagens blogg-omtalen av henne HER)
Anne er et av de aller mest fotogene menneskene jeg noensinne har møtt (-og jeg vil faktisk tro jeg har møtt flere enn de fleste). – For det artige med Anne, er at hun merker moteinnleggene sine med ‘antrekk 50+’ uten tanke på at det ikke finnes en 20 åring på planeten som har en så spenstig figur som den her dama!
Anne ser ut som ei dronning, med det utkomme at hun er et av de ytterst få som har klart å slå igjennom som modell i voksen alder, og sånt må en jo bare få gjort stas på når en har sjansen.
Her har jeg jo unektelig den fordel at jeg får kameraet til å lyve til min fordel, så med en god porsjon flaks, kan det være en mulighet for at jeg kan lande en ikke så alt for crappy versjon av Annebe. Hvorvidt så vil skje, gjenstår å se, så følg med i neste episode!

12 kommentarer

Siste innlegg