HVIS JEG VAR DEG! – aurora gude (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

AURORA GUDE! 

 

Ja, da skal jeg nok en gang føye meg inn i rikskjendisenes rekker for en stakket stund, i det jeg nå skal kuppe personligheten til selveste Aurora Gude – aka ‘Paradise-Aurora’, aka ‘Charter-Aurora’, aka ‘Camp culinaris-Aurora’, aka ’71 grader nord-Aurora’ (m.fl). I det jeg ikler meg rollen som Aurora Gude, blir det i kraft av at hun er klar for innspilling av en ny sesong av Charter-feber, der hun plasseres inn i en setting som vel må sies å utgjøre den fullkomne miss-match i forhold til rollen som ‘the classy girl’ with a capital ‘C’ som jo ble hennes varemerke fra Paradise hotel..

 

 

CHARTER-VIKAR!

Ja, i morgen på denne tiden, så befinner jeg meg altså i luften, på vei til innspilling av min 4 sesong av Charter-feber! Med på lasset, er selvsagt mamma, men siden jeg ikke er sammen med Håkon lenger, og mitt følge skulle bestå av tre personer, så ble de nødt til å finne en erstatter i full fart! Dette høres jo i og for seg ikke ut som noe stress i grunnen, men det ble jo brått litt skummelt når det ikke engang var tid nok for at jeg skulle få et ord med i laget for hvem denne tredje personen i reisefølget mitt skulle bli! 

Men nå er jo ikke jeg akkurat kjent for å bekymre meg unødvendig, og dessuten så var jeg i grunnen ganske så sikker på at det ville bli Ann-Mariel, i det det ble meg fortalt at det var snakk om en blogger de antok jeg kjente. Så jeg innstilte meg jo på at the classy girls skulle gjenforenes, og derfor fikk jeg jo nesten sjokk da det viste seg å være en av disse up & coming voksen-bloggerne som jeg bare så vidt kjenner litegrann fra før! For all del, hun virker som en kjempebra person! Jeg har, som sagt, snakket litt med henne, -ja, Gry heter hun, forresten, her på blogg noen ganger, og ut i fra det, virker det som om vi kan komme kjempegodt overens.

Det som bekymrer meg, er bare at hun er gammel nok til at hun kunne vært moren min, dersom hun hadde blitt gravid på videregående, liksom, og dessuten har hun fortalt meg at hun er kjempefan av mamma, -også virker hun jo helt sprø noen ganger! Altså.. Grunnen til at jeg er litt nervøs, for å si det sånn, er jo at det er jo klart produksjonen har pønsket ut noe når de velger en medblogger ingen av oss har møtt i levende live før! – En som er classy girl på utsiden, men som jeg har fått vite har en del sider som er skikkelig harry! Også bor hun jo i Askim, da, og da kan jo alt skje! Herregud, jeg angster jo fullstendig i det jeg ser for meg hun og mamma flyr rundt som om de var sånn skikkelige Charterturister, og da gjerne sånne som er bosatt på østkanten..

Altså.. Å befinne seg i en harry setting hvor klientellet jo må sies å være deretter, er jo, som dere vet, ingen unnskyldning for å la seg synke ned imot et tilsvarende nivå. Snarere vil jeg si en slik setting mer enn noen sinne krever at vi står frem og utviser god etikette! – Og dersom Gry skulle la seg manipulere av den gale kvinnen som nå er min mor, med det utkomme at de regelrett vil kapre hotellbassenget med hvert sitt eksemplar av disse smakløse kjempebadedyrene, og jeg da selvsagt vil assosieres med dette her i fremtiden..

Neida, det går sikkert bra! Så lenge man tenker positivt, og ikke engang ser de nevnte scenarier som et alternativ, så ser dette ut til å kunne bli den beste sesongen noensinne!

Dere får ha det bra så lenge, så blogges vi igjen om en tre ukers tid! 

 

Følg meg:

Instagram: auroragude

Snapchat: auroragude

4 kommentarer
      1. Jeg syntes jo Charter feber som sådan er like elendig som jeg elsker familien Gude, og da spesielt ‘Mamma Gude’, så det ville unektelig blitt et meget interessant sosialt eksperiment, om ikke annet *haha*.
        Pga dette her, så spoler jeg jo over de andre reisefølgene, slik at jeg kun følger denne fantastiske familien 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg