HVIS JEG VAR DEG – dedicat (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

54

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

DEDICAT! 

 

Hva kan jeg komme med i forkant av det kommende identitetstyveri annet enn en advarsel om ‘sterke scener’!?

For med et identitetstyveri av Dedicat, kommer man ikke utenom at jeg atter igjen vil måtte dra frem mitt indre makkverk av en poet (Les dagens blogg omtalen av ham HER)..
Denne mannen er nemlig den store av sitt slag her på blogg, og jeg kan ikke hjelpe for at jeg faktisk syntes litt synd på fyren i det jeg nå står på trappene til å kuppe personligheten hans, for så å kladde til hans gode navn og rykte med den smørja som jo er umulig å unngå i hht et dikt som utkommer fra meg..

Men i denne spalten gjør man ikke forskjell på folk sånn uten videre. Så med tanke på alle de andre excellente bloggerne som har fått sin plettfrie bloggerkarriære besudlet i det de er blitt kuppet av meg, så er det dessverre ikke noen vei utenom at den samme behandlingen må gis plattformens store poet.

Lurer du på hvor elendig dette kan bli? – Følg med i morgen!

4 kommentarer
    1. Gleder med til å lese! Dedicat er flink med ord og skriver dikt som er veldig kjekke å tolke!
      Pluss mange flotte bilder av alt mulig rart. Og ikke mest vakker natur! Lykke til!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg