HVIS JEG VAR DEG – dedicat (2)

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

DEDICAT! 

 

I dag er en trist dag i blogg-Norge, for i dag vil en stor poet få sitt gode navn og rykte besudlet ved at jeg skal ikle meg rollen som denne stakkars mannen som jeg ikke engang kjenner, og som derav aner fred og ingen fare.. Jeg kan i grunnen bare beklage på forhånd for det poetiske makkverk som i dette øyeblikk står på trappene til å ta form..

 

 

EN SOMMER ER OVER

 

Atter en sommer er over,

mørket kommer sigende,

og bjørnen ligger snart og sover.

Om kort tid legger den seg i sitt lune hi,

der den i drømmene vil gjenoppleve den sommer som er forbi.

 

 

Atter en vinter vil med høsten komme,

der mørket er totalt,

og frukttrærne blir av med sin siste plomme.

Også epler og pærer vi på denne tid høster,

før vinteren kommer og av oss snøen vi børster.

 

14 kommentarer

Siste innlegg