HVIS JEG VAR DEG! – doc og dask (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

19

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

DOC & DASK! 

 

Her kommer utfordringene på løpende bånd, og denne gang går turen til paret som ble kjent for det norske folk gjennom TV-serien Norske Rednecks! Med andre ord; Dette blir iallfall ikke kjedelig!

For de som ikke har kjennskap til denne serien, eller til ‘rednecks’ -betegnelsen for den saks skyld, så er det vel best beskrevet som ‘bondeknøler’, eller noe i den duren. I praksis, går det kort fortalt ut på at de drar på turer i bobiler og campingutstyr, og lager mye moro. Mange vil nok betegne de som ‘harry’, og her må vel begrepet sies å være ganske så treffende, men da i den mest positive betydning som tenkes kan. Dette er ujålete, egenprodusert moro og opplevelser, helt enkelt.

Jeg er så absolutt ikke stinn av kunnskap om denne grupperingen selv, så her må jeg definitivt lese meg opp for å ha noe som helst håp om å kunne lande et vaskeekte ‘Doc & Dask’ -innlegg! Men moro blir det iallfall, så her er det bare å følge med i neste episode!

(Dersom du, som jeg, ønsker å lese deg opp på denne bloggen, så kan du enten klikke den blå kjempelinken over, eller så har du ‘Dagens blogg’ -omtalen HER).

 

7 kommentarer
      1. Takker så mye! <3
        Men nå skal det sies at jeg ikke akkurat innehar æren for den der alene. Asbjørn, Christine & Bunny har hjulpet meg så sykt mye i hht den fremgangen jeg har hatt det siste halvåret, du aner ikke..
        Men når det er sagt, skal jeg slettes ikke nekte for at jeg er stolt selv også, for det er tross alt jeg, og jeg alene som har skrevet innleggene *hehe* -Og jeg har faktisk jobbet no' jævlig for det, spesielt det siste halvåret, så det har jo ikke kommet rekende på ei fjøl, for å si det sånn.. Men herregud, det ville jo tatt himla mye lenger tid for meg å komme ut på den her måten uten hjelp 🙂

      1. Aww.. Tusen takk!
        Jeg er selvsagt både glad og stolt, da det tross alt er den høyeste plasseringen jeg har hatt noensinne, i tillegg til at jeg har jobbet noe jævlig for det, for å si det sånn! Men samtidig, så er det like fullt en kjensgjerning at æren og fortjenesten ikke er min alene..
        Spesielt Asbjørn, Christine og Roger har hjulpet meg så mye til å komme opp og frem at du aner ikke.. <333

        1. Det er hyggelig, men likevel DU som har jobbet med din blogg slik at andre vil nevne den gang på gang ♥️ Så mye er din fortjeneste og du har all grunn til å være stolt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg