HVIS JEG VAR DEG! – frodith *2*

Fordi det er tidkrevende å innta en annens personlighet, strekker dette konseptet seg over to dager, der man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i vedkommendes spirit ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

Så nå skal det altså komme for en dag, for dere så vel som for meg selv, hvorvidt jeg evner å være noen andre enn meg selv!..  Den første delen av denne runden, åpenbarer seg  umiddelbart om du klikker   

           –>>> HER! <<<–

 

 

FRODITH! 

 

Beklager forsinkelsen av dette innlegget, da det i de siste dagene har vært for varmt for å gjøre noe som helst..  Men med litt skyer for den stekende solen og en BunnyTreasure i toppslag, er det bare å spenne sikkerhetsselene og holde seg fast, folkens! For nå bærer det straka vegen inn i Frodiths gale verden!.. 

 

 

 

ENDA EN RAMP!

 

Som jeg vil tro en del av dere har fått med dere, så viser det seg umulig for meg å få dratt noe sted uten de to rampe-rottene Salt og Pepper..

Så jeg tenkte så at tre gnagere kunne være enklere å ha med å gjøre enn to, og fikk dermed med meg Grys BunnyTreasure med på reisen. Enklere, sa du!?

Gry hadde jo advart meg på forhånd..

Men hørte jeg?? – NEI!

Vi hadde ikke før kommet frem før Pepper roper at jeg må komme, fort! For Bunny var på full fart oppover et tre!

Jeg styrter til, for små tøykaniner har vitterlig ikke noe i toppen av trær å gjøre! Men i det jeg roper at han må komme seg ned, så hører jeg bare en snøftende latter før han fyker enda høyere opp..

Herregud, tenker jeg, Gry forventer jo å få kaninen uskadd hjem! Men den blå pøblen har fått blod på tann..

Og det er da det skjer..

Bunny glipper taket!

HJELP!

Gudskjelov holder greinene, slik at jeg, med god hjelp fra Salt og Pepper får hentet ham ned..

Til en solid skjennepreken, må vite!..

– Dessuten så kommer det jo frem at de ikke var helt uskyldige i det inntrufne de to andre heller, da de har veddet en pose nøtter om han turde klatre helt til toppen….

Så nå er det ikke snakk om at jeg slipper gnagermafiaen av syne et sekund!

 

18 kommentarer
    1. Hi-hi, ja sånn er livet tøydyr med puls 😀 Tenker du fikk kjørt deg litt med dette innlegget. Nå skjønner du helt klart hvordan jeg har det. Og hvordan alt bare SKJER når man setter i gang 😀 Takk for morsom parodi, hvis du vil ha besøk av Salt og Pepper på ORDENTLIG en gang, så må du si fra. Glad du er tilbake, ble litt bekymret for deg når du plutselig var BORTEVEKK! 😮 Men du stakkar Bunny Treasure, hva er det han har hengende på øret sitt? Er det en øredobb? 😀

      1. Så gøy at du likte det!!
        Bunny og jeg har rett og slett ikke orket å sitte inne med blogg de siste par dagene, da det har vært så alt for varmt og lummert.. Men i dag var heldigvis luft og lufttrykk normalt igjen, så da bar det rett til skogs for å ha det gøy 😀
        ‘Øredobben’ er en merkelapp jeg tenker det er best han beholder på, slik at han kan bringes tilbake dersom han finner på noe sprell som gjør at han kommer bort.. 😉

    2. Artig både å lese bloggen og kommentarene.
      Mye man kan finne på med slike tøydyr.
      Fine bilder forresten.

    3. Så bra at rottene fikk bli med. Vet du; jeg syntes du kledde rødt hår faktisk 🙂 Men hvordan klarer du ikke ta av merkelappen på Bunnyen, hehe. Synest du fikk til bra dose lekenhet. Frodith er en fin blogger. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg